Min jae'den devam
Birlikte uyumus kalmisiz. Bizi uyandiran sey bebeğimizin aglamasi idi. Kalkip onu avuttuktan sonra jimin doktorla konusup geldi. Cikabilirmisiz. Esyalarimizi toplayip hastaneden ciktik. Eve gitmeden önce bebeğimizin ihtiyaclari vardi . Onlari aldik. Genel seylerdi ztn emzik biberon vs.
Eve geldikten sonra jimin kizimizi alip iceri gecti. Bende mutfaga gidip yiyecek seyler ayarladim. Hersey cok ani olmustu. Beklemiyodum sahsen. Cocugumuzun erken dogucagini. Ama mutluyum cunki gercek bi aile olmustuk.
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Yiyeceklerimizi yedikten sonra daginik yerleri topladim. Iceri gectigimde ikiside uyuyodu. Uzerlerini örtüp bi kenara gectim. Koltuga uzanip onlari izlemeye basladim.
Jimin'den
Kalktigim da min jae uyuyodu. Boynu tutulcak sandim . Uyuya kalmisim galiba o da uyandirmamis. Saate baktigimda aksam 21.45'ti . Min jae'yi uyandirmadan kalktim uzerini örttüm ve odaya ciktim. Uzerimi degistirip asagi indim. Ikiside melek gibi uyuyodu. Uyandirmadan evden cikip markete gittim. Bikac bisi alip eve döndüm. Geldigimde kapi yarim acikti. Korkmaya basladim. Aniden iceri girince min jae uyanmis kizimizla birlikte disardan gelmisti. Anlamadim ne ara uyandiniz?
-min jae?
-efendim sevgilim?
-nerden geliyosunuz?
-disari cikip gezelim dedik?
-haber verseydin keske korktum
-korkma aşkım iyiyiz
Yanima gelip öptü. Elimdekileri mutfaga birakip yanina geldim. Düsündümde ne yaptim da ben min jae gibi guzel bi eş ve bi bebeği hakettim. Cidden cok mutluyum. Gercek bi ailem oldugu icin. Onlari asla üzmicem. Min jae'nin yanina oturup kolumu omzuna attim. Bana bakip gulumsedi. Bende yanagindan öptüm. Bebeğimiz uyudugu icin onu yatirmaya odaya gitti min jae. Bende o gelene kdr bu film acip kahve yaptim. Koltuga gecip gelmesini bekledim. 5 dakika sonra geldi ve sorar gözlerle bakti.
-film izleriz diye dusundum
-harika olur
Gelip yanima oturdu. Kahvesini alip icmeye basladi.
-ne filmi aşkım?
-komedi
-ahh cok severim
-biliyorum
-biricik kocam benim
Gulup filmi izlemeye basladik. Film cok komikti gulmekten karinlarimiz agrimisti. Bi saat sonra film bitti biz de uyuduk.
↓
↓
↓
↓
↓
~~☆★~~☆★~~
6 yıl sonra
Min jae'den
Kizimiz (adini unuttum sorry dndnd) 6 yasindaydi ve okula gidicekti. Bi turlu gelemdi yukardan. Odasina gidip baktigimda babasi ile oynuyolardi. Kenardan onlari izledim. Mutlu aile tablosu bu idi galiba. Ikiside cok tatlilardi. Bozmayip asagi indim. Masayi hazirlayip ciktim. Hazirlanmis geliyolardi. Hep birlikte masaya gidip kahvaltimizi yaptik. Kizimizi servise bindirip kocami da gonderdikten sonra iceri gecip kendimi koltuga biraktim. Hayatim cok guzeldi. sevdigim kisiler benimleydi. Aglamak icin bi neden. Ama mutluluktan. Artik mutluyum. Bir ailem var.
SON