8

3.2K 158 28
                                    

Bu bölüm için yorum ve oy bekliyorum

Min jae'den

Kızların dediği şey jimin beni aldatıyormuş. Peh hayatta inanmam. Jimin beni seviyor. Yani seviyordur. Yoksa niye benle oynasın ki demi yani. Heh kurmayım ben jimin yapmaz zaten. Yapsa niye beni sevdiğini dedikten benimle birlikteyken ben mutlu iken yapsın. Çok saçma

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 gün sonra

Min jae'den

O  günden sonra Jimin ile çok az konuştuk. Anlamıyorum yani jimin yapmaz çünkü hep benimleydi. Yani yanımda olmasa inancam. Ama yanımda ve hiç ayrılmadık. Bu konu çok yordu beni gidip jimin'le konuşmam lazım.

~~~~~~~~~~~

Jimin'den

Kapı çalmaya başladı. Yorgun ve bitkin bir şekilde kapıyı açtım . Birde ne göreyim karşımda min jae. Beklemeden içeri girdi ve salona geçip oturdu. Bende kapıyı kapatıp yanına geçtim.

-neler oluyo jimin??

-bişey olduğu yok

-gerçekten yok mu?

-evet

-jimin kaç gündür benle konuşmuyosun, hadi onu geçtim buluşmamak için bin türlü yalan söylüyorsun. Gerçekten hiçbişey yok.

-evet

-beni aldatiyorsun değil mi?

-NE?

-duydun işte bunun ne gibi bir açıklaması olabilir ki başka?

-Hayır sen biliyorsun, ben hep senin yanındaydım.

-Jimin iki gündür bana soğuksun, yanımda değildin. Benle buluşmak istemediğini söyleyip kapatıyorsun telefonlarımı. Gerçekten sana nasıl inanayım??

-beni seviyorsan , benim kızım isen bana inan

-ben seni canımdan çok seviyorum , sana inandım , guvendim ama sen benle oynadın. Buna kalbim dayanmaz jimin

-ne yani ayrılıcak mısın benden?

-sen önce bana cevap ver! Beni aldatıyor musun?

-Hayır

-peki bunu kanıtla o zaman devam ederiz ilişkimize

-peki tamam bunu bizim için yapıcam

-bekliyorum

Deyip evden çıktı. Gerçekten haklı onunla görüşmek yerine kankalarim ile görüştüm. Bu da yetmezmiş gibi idol meselesi çıktı başıma. Ben yok benden olmaz dedim ama dinlemediler beni. Benim adıma da başvuru yaptılar. Bize haber vericeklerini söylediler. Bizde onu bekleyip ses ve dans çalışması yapıyorduk. Bu süre içinde zaten min jae ile görüşemedik.  Bunun için ne dese haklı. Kendimi ona ispatlıcam. Hemen diğerlerinin yanına gittim. Direk konuya girdim.

-beyler

-efendim?  Bişey mi oldu hyung?

-evet

-ne oldu ?

-jungkook diğerleri nerde ?

-onlar suga hyungun odasındalar

Hemen odaya gittim. Herkes bana bakıyordu. Hemen konuşmaya başladım.

-hyunglar ve maknae min jae onu aldattığımı düşünüyor.

-nasıl yani ?

-şimdi söyle biz iki gündür konuşmuyoruz  ve bugün bana geldi. Benle konuştu falan sonra bana beni aldatiyorsun demi jimin dedi. Ben tabiki dondum kaldım. Bunu düşünmesi için birçok haklı sebebi var . Doğru onunla görüşmedim. Sizle birlikte şu idol işi için çalıştık ama ben sevgilime vakit ayıramadım. Ve onu aldattığımı düşünmesini sağladım. Şimdi bana bu iki gün içinde sizle olduğuma ikna etmeme yardımcı olucaksınız. Tamam mı?

-tamam jimin şimdi ne yapıyoruz ?

-şimdi tüm kanıtları toplayalim. Kamera kayıtları ,PD , daha ne olursa. Hadi

-tamam hadi

Hepimiz çıkıp kamera kayıtları ses kayıtları PD hepsini hallettik.















Üzgünüm poncikler ama yazar çok kötü sabah belki bir bölüm daha atarım bilmiyorum ama beni ustelemeyin olur mu sadece biraz zamana ihtiyacım var. En kısa zamanda iyi olucam ve daha çok bölüm atıcam.

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Bir Aşk Hikayesi (Park JM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin