Oy ve yorum please!
Min jae'den
Evden çıktım ve arabaya bindim. Binmem ile eş zamanlı olarak telefonuma mesaj geldi. Mesaj jimin'dendi. Açtım ;
-min jae sana ihtiyacım var!
Noldu ki şimdi. Arabadan inip eve girdim. Girdiğimde jimin oturuyordu. Sırtı bana dönüktü o yüzden hemen yanına gittim ve yüzüne baktım. Jimin... ağlıyordu. Ama ne oldu ki şimdi.
-jimin?
-........
-jimin iyi misin?
-.........
-jimin lütfen cevap ver!!!!
Ben konuştukça daha çok ağlıyordu. Daha fazla dayanamadım ve kalkıp kapıya yöneldim. Onu böyle görmektense uzak kalırım daha iyi. Tam çıkıyordum ki bir çift kol belime dolandı. Jimin kafasını boynuma gömüp konuşmaya başladı. Boğuk çıkan sesi dediklerini anlamakta bana zorluk cektiriyordu.
-min jae!
-jimin noldu?
-min jae!!
-jimin ağlama lütfen dayanamıyorum. Lütfen!!
-min jae!!!! Kardesim...
-ne?
Kafasını boynumdan kaldırıp ona döndüm.
-jimin anlat bana!
-kardeşim trafik kazası geçirmiş!!
Bunu dedikten sonra daha çok ağlamaya başladı. Duyduklarım beni yıksa da jimin için dayanmalıyım. O bu halde iken kızlarla buluşmam çok saçma olurdu. Jimin'i koltuğa oturtup bende su getirmek için mutfağa geçtim. Suyu doldurdum ve telefonumu alıp kızlara mesaj attım. Jimin'e suyu verip yanına oturdum.
-jimin!
-min jae yanına gidelim!
-ama hayatım
-lütfen min jae!
-tamam ama kendini bırakma sakın!
-hadi
Benden önce arabaya binip şoför koltuğuna oturdu. Bende yanına oturunca hızla hastaneye sürmeye başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hastaneye geleli tam 2 saat oldu ama jimin'in kardeşi hâlâ ameliyatta idi. Jimin'i zar zor susturmuştum. Şuan boş boş yere bakıyordu. Bende onun yanında oturmuş elini sıkı sıkı tutuyordum. Biz böyle iken ameliyathanenin kapısı açıldı. Jimin hemen ayaklandı. Ben durur muyum tabi hemen bende jimin'in yanına gidip elini tuttum. Ikimizde doktorun söyliceği şeyi bekliyorduk.
-ameliyata gayet başarılı geçti yalnız.
-evet doktor bey yalnız?
-geçici hafıza kaybı yaşayabilir.
-NE???
-şuanda sadece beklememiz gerek. Geçmiş olsun.
Doktor gider gitmez jimin'e döndüm. Yere çökmüş ağlıyordu.
-hayatım lütfen yapma böyle.
-hafıza kaybı dedi min jae!
-evet ama geçici dedi.
Kalkıp ona sarıldım. Ona hiçbir şekilde yardım edemiyorum. Bu gerçekten çok kötü bir durum. Hemşireler jimin'in kardeşini normal odaya götürüyordu. Hemen bir hemşireyi durdurdum.
-pardon acaba ne zaman görebiliriz?
-birazdan görebilirsiniz.
-tamam teşekkür ederim.
Jimin ile birlikte odanın orda beklemeye başladık. Hemşire çıkınca jimin odaya girdi bende kahve almak için kafeteryaya gittim. Onlar biraz yalnız kalsın hem.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kahveleri aldım ama onlara vermedim. Düşündüm ki konuşup hasret gidersinler. Sonuçta uzun zamandır görüşmüyorlar. Derken telefonum çaldı. Açtım tabi bekletcek değilim
-efendim?
-hayatım nerde kaldın seni bekliyoruz
-ben işim çıktı o yüzden çıktım hayatım.
-ne isiymis bu bizden benden önemli
-sürpriz
-umarım buna değer sevgilim.
-bakalım beğenecek misin?
-He bana bide?
-hmhm
-bekliyorum
-bekle
-tamam ama çabuk gel!?
-tamam aşkım
Kapattım ve hemen çıktım. Doğru alışveriş merkezine.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Burda işim bittiği için yoldayım hastaneye gidiyorum. Sonra jimin'i de alıp evimize gidicem ve hersey tamam olucak. Çok heyecanlıyım. Acaba jimin ne tepki verecek buna. Neyse çok düşünmeyelim bari. Yoksa ölcem heyecandan. Hastaneye geldiğimde jimin kapıda endişeli bir şekilde telefonu kulağına götürüp sinirlice geri çekiyordu. Arabayı durdurmam ile jimin'in beni sarması ile irkildim. Noldu ki şimdi.
-jimin?
-min jae! !!
-efendim?
-nerdesin sen çok korktum ben. Ya bişey olsaydı sana.
-korkma aşkım bak iyiyim ben hem sen neden burdasın.
-neden olmayım ki?
-kardeşi-
-o gönderdi zaten.
-öyle mi?
-hmhm ben yoruldum eve gidelim.
-olur.
Arabaya bindik ve eve gittik. Cidden yoruldu mu? Yine ertelemek istemiyorum ama yaaa.
Bölüm sonuuuuuuuu. Herr oy versin ve yorum yapsın. Gelecek bölüm neler olur sizce????
Hadi bekliyorum düşünceleri