Prológus

144 16 8
                                    

-Nem érdekel Baekhyun!-dobtam le a telefonomat az ágyra.-Nekem úgy is sikerülni fog.

-Kicsim...az a csaj reménytelen.-ült le velem szembe törökülésbe.

-Mi az,hogy reménytelen?-csaptam a combjára.Eltorzult az arca,és elkezdte dörzsölni a fájó pontot.-Nem az.SooJung csak...nehezen nyílik meg az embereknek.

-Már 2 éve egy osztályba jártok.Sötét és sötét is marad,bármit csinálsz.-megint meg akartam ütni,de jó reflexének köszönhetően még előtte lefogta a kezem.-Na mi van?-mosolygott pimaszul.

-Hogy mi van?-térdeltem fel,és a vállára tettem a kezem,és úgy támaszkodtam meg előtte.Ő még mindig ugyanabban a pózban ült,mint eddig,így hasammal egy szinten volt.Megszorítottam a vállát,ő pedig hirtelen fújt egyet.Haspólómnak köszönhetően nem védte semmi a köldökömet,így azt érte a hideg levegő.Mivel csikis vagyok,le akartam feküdni nevetni,de kezét derekamra rakta,és nem engedett el.Közelebb húzott magához én pedig nevetve hajoltam ajkára.Hajam befedte az egész fejét,de őt ez nem zavarta.Csak tovább csókolt,és nyelvével is körbejárta számat.

-Fúj baszki-zavart meg minket valaki.Elváltam barátomtól,és nevetve figyeltem ikertesómat,ahogy hányást imitál.

-Sehunie nemhogy keresnél egy barátnőt.20 évesen még feláll a faszod Hamupipőkére meg Csipkerózsikára-rázta a fejét Baek.Ezen akkorát felnevettem,hogy szerintem még a szomszédban is hallották.

-Hagyjál már hyung!Amúgy nem akartam zavarni.Vagyis amúgy örülök,mert ezzel is szemétkedhetek.Hahaha-dörzsölte a kezét,mint a gonoszak a filmekben.-Anyáék szóltak,hogy kész a kaja.Gyertek enni!-ment ki,miután bemutatott nekünk.

-Eltöröm az ujját,aztán majd azt megeheti.-viccelődött Baek.-Erre pedig majd visszatérünk-adott egy puszit a számra gyorsan,majd kézenfogva mentünk ki a konyhába.Leültünk a helyünkre és nekiláttunk a vacsorának.

-Hogy telt a napotok?-mosolygott anyu ránk.

-Nagyon jól.Elmentünk a moziba,aztán a tengerparton sétáltunk.-válaszoltam teli szájjal.

-Aha.Aztán az előbb hyung majdnem kiszedte a manduládat a nyelvével.Tényleg nagyon jó lehetett.-szólt bele Sehun.

-Aha.Te meg a nyelveddel még mindig csak a nyalókát nyalogatod.Gyakoroljál még rajta egy kicsit.Ráérsz.-kacsintottam rá,miközben felvettem az idegesítő fejemet.

-Hogy beszélsz te velem?-háborodott fel.-Idősebb vagyok nálad.

-Aha.Vagy 2 perccel.Na csá.

-Na ezt most fejezzétek be!-szólt ránk apa.

-Elnézést-kértünk bocsánatot egyszerre.Ő az,aki nagyon nem szereti,ha veszekszünk.De nálunk ez nem is veszekedés,csak olyan...testvéri dolog.Értitek.Ebben a pillanatban nyílt ki a bejárati ajtó,és jelent meg legjobb barátnőm.

-MÉGIS VANNAK HELYES ÉS KEDVES FIÚK BUSANBAN!-ordította szemében tele boldogsággal.

-Igen,itt vagyok.-vágta rá Sehun és Baek.

-Ehh ti pont nem.Bocsika.-ráncolta össze a szemöldökét rájuk nézve.A fiúk tettetett szomorúsággal ettek tovább.Kezemet ráraktam párom combjára és eltátogtam,hogy "de nekem igen".Kezét összekulcsolta enyémmel,és a combján hagyta.-Amúgy sziasztok!-jutott eszébe,hogy amúgy illene köszönni is.

-Szia Miwoo!-köszöntünk neki.

-Pont esztek?Akkor csatlakozok.-ült le mellénk.

-Miért nem otthon eszel?-kérdezte Sehun.-Nincs pénz?

-De.De nem azt akarok enni.Amúgy itt alszok,jó unnie?-nézett rám.

-Sorry én alszok vele.-védte a területét egyből Baek.

-Akkoooor...Sehunie Oppa~-nézett testvéremre ártatlanul.Az említett csak sóhajtott.-Most miért?Múlt héten is megengedted,hogy melletted aludjak.Na~ majdnem a húgod vagyok.-kérlelte felvéve aranyos énét.

-Miért?Mi van otthon?Nincs ágy?-kérdezte a mellettem ülő.

-Mi a szar ez a mi nincs otthon dolog?-nevettem fel.

-Suho oppa megint áthívta a haverjait.-fújta fel az arcát,mert mérges lett.

-Jah.Akkot tőlem.-adta meg magát bátyám.Vacsora után segítettem anyának elpakolni,majd felmentem a szobámba,ahol Miwoo és Baek a telefont nézegették.

-Mimi mondom nem ismerem.Életembe nem láttam még a srácot.-magyarázta a fiú,miközben az ölébe mutatott,hogy üljek oda.

-Milyen srácot?-ültem le.Mimi felém mutatta a telefonját,és egy srác képe volt rajta.

-Hmm...Oppa helyesebb-nevettem fel.Az említett pedig mosolyogva nyomott puszit a fejemre.-Amúgy ki ő?

-Hát a Guriban élő,inernetes haveromnak a busani haverja.Chanyeol a neve,és csak egy képe van fent instán.

-Milyen internetes haverod?-kerekedett ki a szemem.-Mimi-ya tudod,hogy ez mennyire veszélyes?-pattantam fel egy pillanatra,majd vissza is ültem,mire Baek felnyögött alattam.-Bocsi-kuncogtam.

-Jajj ne aggódj már unnie!Sok mindent tudok róla,és nyugodj meg nem fake profil.Kim Minseok.Jó haverom.Na,de megyek is,mert látom már dombon ülsz.Hallkan csináljátok!Aludni szeretnék.-ment ki a szobából nevetve,és be is zárta.

-Végre!-tolta előre mégjobban csípőjét párom.Kuncogva hagytam,hogy elborítson az ágyon és kezdjen el megfosztani ruháimtól.

Kim Minseok?
Huh?
Így kezdődött a mi történetünk...

--------------------------------
Sziasztook!Meg is hoztam az új könyvemet✌
Nagyon kíváncsi vagyok,hogy eddig mi a véleményetek róla,szóval komiba nyugodtan írjatok!❤❤
Hamarosan hozom a kövi részt!☺

















Messzi közelség (Exo Xiumin ff)(Szünetel!) Where stories live. Discover now