5.rész

67 10 7
                                    

-De Miwoo! Mondom, hogy nem szeretem meg semmi! - ütök mostmár mérgesen a szivacsra.

-De Subin! Mondom, hogy fogd már be a szádat! - utánoz a testnevelés tanár.

-Elnézést...-motyogom, majd szúrós szemmel nézek barátnőmre.

-Dehogynem. Küldtetek egymásnak képet. Szíveket meg puszikat küldötök mindig. - magyaráz tovább, bennem pedig egyre jobban megy fel a pumpa. Egyszer küldött egy puszidobós emojit és én nem akartam szemétnek tűnni, ezért visszaküldtem. Ezt pedig pont látta Miwoo és azóta ezzel basztat. Veszek egy nagy levegőt, majd ránézek egy "megöllek, ha nem fogod be" fejjel. Bólint és tovább koncentrál a nyújtásra.

-Ya! Te és Chanyeol? Hogy álltok? Randi volt már a buli óta? - vágok vissza.

-Hülye! Akkor csak részeg voltam, azért mertem úgy közeledni. Ő meg alig írt azóta. - kezdett el panaszkodni.

-Jó, akkor közeledjél józanon is. Jujujuj de fáj a derekam. - nyújtózok egyet, mire a tanár mérgesen néz rám. -Jó jó folytatom is...Nem hiszem el, hogy másfél hónap alatt nem találkoztatok azóta.

-Pedig nem. - néz komolyan. -Annyira félek, hogy olyan hülyeséget mondtam aznap, hogy megutált.

-Jaj te kis félénk faszszökevény. - rázom a fejem, mire hatalmasat felnevet. Én is elmosolyodom, majd ártatlanul nézem a már mérges, piros fejű tanárt. -Tanár bá' szeretne nevetni egy kicsit?

-Majd nevetek én eleget, ha év végén megbuktatlak. - vigyorog, mire felnevetek.

-Ohh ez jó volt. De az én viccem jobb. Ha megnevettetem most tanár urat, akkor elengedi a mostani órát?

-Jól van. De az nehéz lesz. - néz komolyan. A többi lány vágyakozva és drukkolva néz felém. Milyen jó lenne, ha elmehetnénk erről a felesleges óráról.

-Nekem nem. - vonok vállat. - Tetszik tudni miért vannak sokszor megfázva azok, akik bandában vannak?

-Na miért Subin? - ül le mellém a padra. Mert én még mindig a szivacson szenvedek Miwooval együtt.

-Mert mindig bandÁZnak. Hahaha. - a többiek és én is kíváncsian várjuk a reakcióját.

-Huh...- látom rajta, hogy visszafogja a nevetést, mert az alapból fura arca most átment valami szokatlan grimaszba. -Ez annyira rossz volt, hogy elengedlek titeket. Osztály! Köszönjétek meg Subinnak...-motyogja majd kimegy a teremből. Az öltözőben a lányok mosolyogva dícsérnek meg. Azt mondták, hogy amúgy szerintük nem volt annyira szörnyű. Hát szerintem sem.

Mikor átöltöztünk megvárom Miwoot és Soojungot. Azóta a másodjára említett sokat lóg velünk. Még mindig nem annyira beszédes, mással pedig ugyanolyan, mint eddig. Azért van velünk, mert viccesek és hülyék vagyunk, és tud rajtunk nevetni. Emiatt pedig Chen is mindig velünk van. Állandóan nálam szállnak meg suli után, vagy hétvégén.

-Jahj már csak 3 hónap van ebből a szarból szerencsére! - lépünk ki a suliból és látjuk meg Chent a kapuban.

-Igen Subin, ennek sok társad örül, mégsem hangoztatja ennyire...Hogy is mondjam?...Kultúráltan.

-Ohh jó napot! - hajolok meg az osztályfőnököm előtt. -Tudom, hogy sokan szeretnének ennyire kultúrálisak lenni, mint én. Na de hát nem sokan születnek ilyennek.

-Igen. Nincs messze a legközelebbi Kultúrális Központ. - rázza a fejét vigyorogva. Vállatvonok majd kicsit meghajolva köszönünk el.

-Annyira hülye vagy. - jelentik ki egyszerre mind a hárman.

Messzi közelség (Exo Xiumin ff)(Szünetel!) Where stories live. Discover now