Reggel az ébresztőmre ébredek, egyből kinyomom. Nagyon jót álmodtam, ezért jó kedvvel ülök fel.
Egy halk nyöszörgést hallok meg, mire összeráncolt homlokkal nézek a hang forrásának az irányába.A telefonom.
Minseokkal még hívásban voltam.
Meg.
Fogom.
Ölni.
-Mocskos Kim Minseok Patkány! - kiabálok bele a telefonba, amivel valószínűleg sikerült felkeltenem bátyámat is, akinek elmarad az első órája. Hopszi.
-MI AZ? MI TÖRTÉNT JÉZUS!? - hallom meg reggeli rekedtes hangját, figyelmen kívül hagyom, hogy majdnem meghalok rajta belül.
-Mi az, hogy nem tetted le!? Direkt mondtam, hogy tedd le. Ahjjj Minseok - rázom a fejem kiakadva. Fogadjunk, hogy pont most horkoltam. Vagy beszéltem magamba. Vagy, vagy nem is tudom.
-Neked is jó reggelt! - szólal meg egy idő után aranyos hangon.
-Neked is - sóhajtok.
-Nyugi már, csak azt hallottam, ahogy szuszogsz és forgolódsz. Ezeket hallgattam, így fent voltam fél 1-ig.
-Miii? Te beteg vagy. Ezért fel tudlak jelenteni - mászok ki az ágyból, beágyazok, aztán kinyitom a szekrényemet és leülök elé.
-De nem fogsz. Tiszta aranyos volt. Megnyugtató. Hmm... Már csak az lett volna a jobb, ha tényleg ott vagyok melletted és élőben hallgatom. - hallom, hogy ő is elkezd készülődni.
-Hülyeee csend már. Zavarba jövök... Még jobban nem tudom eldönteni, hogy mit vegyek fel. - legyezgetem magamat.
-Tök mindegy, mit veszel fel. Mindenben jól nézel ki.
-Shh máár! Leteszlek. - fenyegetem meg.
-Ne ne ne! Befejeztem, de csak most. - a végét halkan tette hozzá, mire felhorkantottam. - Ez mi volt? - nevet fel. - Amúgy most öltözök. Random infó.
-Örülök neki. Én is - miután sikerült kiválasztanom, elkezdek öltözni.
A gondolatra, hogy egyszerre öltözünk, miközben egymással beszélünk, elpirulok. Milyen teste lehet? Biztos izmos... Bárcsak itt lenne és láthatnám. - Küldj képet magadról most! - mondatomra én is nagyon meglepődök, aztán, ha lehetséges, még jobban elpirulok. - Vagy is... Semmi...-Ohh de kis követelőző. Hmm... Ez tetszik. Így, felső nélkül küldjek? - a kérdést figyelmen kívül hagyom, szóval nem is válaszolok. De azért az is tetszene. - Az ágyban is ilyen vagy?
-Hát sajnálom, az nagyon VIP információ, nem mondhatom el. - indulok el a fürdőszobába, miután felöltöztem.
-Akkor mutasd meg. - vágja rá. Hallom, hogy folyamatosan vigyorog.
-Hah! Jó szia. - kinyomom, és sóhajtva kerülném ki bátyámat, de nem enged el. - Mit akarsz? Bocs, hogy felkeltettelek, na.
-Nem. Nem arról van szó. Mi volt ez a beszélgetés? - húzta fel a szemöldökét.
-Semmi. Miért hallgatóztál? - vágom rá, sikerül kikerülnöm, de az ajtót nem tudom bezárni, mert megtartotta. Elkezdem mosni a fogam.
-Aha. Hallottam. Ki ez?
-Hát tegnap nem értél rá sajnos, most meg én nem. Ez van. - vonok vállat.
-Fúj, ne beszélj már fogmosás közbe, mindenhova köpsz. - néz rám fintorogva, mire rávigyorgok. - Jó, akkor majd beszélünk délután. - szememet forgatva bólintok, elmegy, és gyorsan elvégzem a még hátramaradt reggeli teendőimet.
DU LIEST GERADE
Messzi közelség (Exo Xiumin ff)(Szünetel!)
FanfictionSokan mondják,hogy a távkapcsolat hülyeség és,hogy úgy sem lesz jó vége... "Ha valamelyik fél a kapcsolatban félrelép,azt úgysem tudja meg a másik... Nem ölelheted,csókolhatod meg,amikor akarod,ebbe pedig beleőrülsz... Írhatod neki,hogy szereted,mik...