-Kajak rád írt?-suttogta legjobb barátnőm,aki mellettem ült.Bólintottam,mire felnevetett.
-Mi olyan vicces Miwoo?-hallottuk meg a tanárnő hangját,mire a telefont reflexből csúsztattam a zsebembe.
-Jajj tessék elnézni tanárnéni!Eszembe jutott egy vicces sztori.Szeretné hallani?-improvizált a felszólított.
-Hahh nem.Csak maradjatok csendben!
-Okés.Biztosítani fogjuk a tanárnő kérését.-hajolt a padra,én pedig újra elővettem a telefont,és feloldottam.Újra megnyitottam az instagrammot.
Kim Minseok:
Hali!Mizu?Órán vok.Veled?
Unatkozok.
Suli?
Beteg vok.Miwoo-ya is ott van?
Ahamm.Szerintem alszik.
Lusta dög.
Elfelejtettem visszatartani a nevetést,ezért a tanárnő nagyot sóhajtott.
-Elnézést.Nekem is eszembe jutott egy.
-De jó memóriátok van.Remélem következő órán is ilyen jó lesz,mikor a mai tananyagból feleltek.
-Ohh természetesen.Milyen órán is vagyunk?-néztem körbe gyorsan,mire valaki megsúgta.-Matek.Kircsi.Tessék nézni!-pattantam fel,és kimentem a táblához.-Tudok körző nélkül szép kört rajzolni.-fogtam meg egy krétát,és meg is mutattam tehetségemet.-Hát ez most nem sikerült annyira jól.Ohh!Így legalább hasonlít a tanárnő fejére.Nem szabályos,de látni rajta a szépséget.
-Haha.Nagyon vicces vagy kislányom.Holnap első órában ne lepődj meg,ha kémiából kisdogát írsz.-rázta a fejét hitetlenül.
-Köszönöm,hogy tetszett szólni előre.Azt esetleg nem tetszik megmondani,hogy mik lesznek a kérdések?Vagy nem mutathatok be valamilyen kísérletet?
-Jó.Oh Subin.Ennyi elég volt.Menjél,ülj vissza a helyedre és maradj csendben!-lett elege belőlem,ezért inkább gyorsan tettem,amit kért.Általába mielőtt kihúzom a gyufát befejezem a szemtelenkedést.-Byun Baekhyun nincs jó hatással rád...-motyogta az orra alatt,de mégis hallottam.A többiek közben néha felnevettek,de szerintem megint készültek a videók és szünetekben pedig mindenki azt nézi.
-Szerintem meg de.Nem hívhatom át?Ő is megmutatja a tehetségét.
-Az kéne még.Elég egyszerre csak az egyikőtök.Na mostmár tényleg maradj csendben,vagy mész az igazgatóhoz.-tette fel fenyegetően a mutatóujját.
-Megyek én.Spanom már úgyis.-vontam vállat,de aztán Mimi megbökött.-Na tessék csak tanítani a többieket.Rájuk fér az okosság.Na csók!-hajoltam le a telefonomhoz újra.
-Komolyan rám írta azt,hogy lusta dög?-suttogta felháborodva padtársam.
Lusta dög.
Milyen órátok van?
Szólsz Miminek,hogy írjon vissza?
Hahó!
Lebuktál?
Jó szar vagy.
Nem.
Csak szórakoztam kicsit a tanárral.Amúgy matekon vagyunk.-Mimi,Minseok azt mondja,hogy írj neki.-teljesítem az említett kérését.
YOU ARE READING
Messzi közelség (Exo Xiumin ff)(Szünetel!)
FanfictionSokan mondják,hogy a távkapcsolat hülyeség és,hogy úgy sem lesz jó vége... "Ha valamelyik fél a kapcsolatban félrelép,azt úgysem tudja meg a másik... Nem ölelheted,csókolhatod meg,amikor akarod,ebbe pedig beleőrülsz... Írhatod neki,hogy szereted,mik...