Capitolul 2

390 42 6
                                    

Pot fi indragostit de doua persoane simultan?

Ma intorc la auzul numelui meu si il zaresc pe Kyungsoo apropiindu-se de mine vizibil foarte fericit.

-Hey Kyungsoo ce se intampla cu tine? De unde atata fericire?
Imi intreb prietenul zambind larg. Sunt si eu fericit cand imi vad prietenii fericiti.

-Pai sa vezi Baek, eram ieri in parc si m-am intalnit cu Sehun. Apropo stiai ca Sehun are un iubit acum?
Imi spune el incruntat.

-Am aflat ieri.
Spun eu privind in fata.

-Esti bine? Inca mai ai sentimente pentru el?
Ma intreaba el punandu-si mana dupa umarul meu.

-Da, inca mai am sentimente puternice as zice eu. Dar eu vreau doar sa fie fericit.

-Asa este cel mai bine. Spune el batandu-ma pe spate. Sehun era cu un baiat inalt. Avea parul cam ciudat, cred ca era gri.

-Gri?! E prieten cu Sehun ?
Intreb eu oprindu-ma in mijlocul drumului.

-Il cunosti?
Ma intreaba el uitandu-se ciudat la mine.

-Nu. L-am vazut in parc ieri doar atat.
Spun eu linistit continuand drumul.

-Il cheama Chanyeol si este atat de... ahh.
Spune prietenul meu  facand o mica pauza oftand.

-Oh, il... il placi?

-Cred ca da. Adica am vorbit doar o singura data cu el. Nu sunt sigur inca.
Spune el sincer.

-Ma bucur pentru tine.

De ce mi se întâmplă mie mereu asta? De ce nu pot avea parte si eu de cineva care sa ma placa asa cum il plac eu? Prima data Sehun acum acest Chanyeol.

-Cred ca si el ma place. Mi-a zambit atat de dulce ieri.

Spune el visator, trezindu-se cand ajungem langa Luhan si Sehun. Ii privesc si simt cum gelozia isi pune amprenta asupra mea.

-De ce a durat atat? Am pierdut prima ora.
Spune Sehun uitandu-se la ceas.

-Am discutat una alta.
Ii spune Kyungsoo, continuandu-ne drumul.

- Voi trei sunteti prieteni de mult timp?
Întreabă Luhan spargand gheata.

-Nu cred ca interesează pe tine.
Ii spun eu taios privind doar in fata.

-Baekhyun...
Imi spune Sehun fiind surprins de comportamentul meu. Intradevar eu nu sunt asa, insa nu ma pot comporta altfel cu el.

-Amm cred ca am inceput cu stangul in fata lui. Imi pare rau..
Imi spune Luhan punandu-si mana pe umarul meu.

Ma simteam oarecum prost acum, dupa fraza lui.

-Baekhyun am auzit ca iti plac jocurile video. Poate vi candva la mine sa ne jucam.
Imi spune Luhan zambind.

Imi maresc ochii si ma intorc spre el.

-Jocuri video zici?

Spun eu, facandu-i pe ceilalti sa se amuze de expresia mea.

Cand ajungem la liceu se suna de pauza. Ii vad pe toti iesind in parcul liceului stand la umbra pe canapele amenajate pentru acest lucru.

-Baek! Baek! Uite-l!

Imi spune Kyungsoo soptind entuziasmat arand spre asa zisul Chanyeol.

-Aish se uita la tine!
Spun si eu entuziasmat pentru el, chiar daca in interiorul meu stiam ca imi ascund usoarele sentimente de simpatie pentru baiatul din fata mea.

-Doamne, Baek el zambeste sau mi se pare? Vine vine!
Spune el arajandu-si parul.

-Arati bine prietene.
Spun eu aranjandu-i gulerul camasii.

-Buna Sehun.
Spune Chanyeol apropiindu-se de Sehun ce se afla inte-o discutie romantica cu Luhan.
De cand e Sehun atat de romantic? Nu imi place asta.

-Hei Chanyeol, ai nimerit la fix. Voiam sa ti-l prezint pe Baekhyun.

Spune Sehun arand spre mine.

-Buna. Spune el strangandu-mi mana. Oh! Tu esti baiatul acela de ieri! Spune inca tinandu-ma de mana, zambind.

-Amm, eu sunt.
Spun eu apoi imi trag incet mana. Ma priveste in ochi cateva momente apoi isi muta privirea asupra lui Kyungsoo.

-Buna Kyungsoo.
Ii spune Chanyeol dand mana cu el de asemenea.

-Buna.. Ah.. Eu... Buna.

Spune Kyungsoo balbaindu-se.

-Eu si DO trebuie sa plecam in clasa.

-Ne putem vedea la pauza?
Intreaba Chanyeol, facandu-ne pe mine si pe Do sa ne indreptam privirea asupra lui.

-Te sun eu prietene. Ne vedem.
Ii spune Sehun punandu-si mana pe umarul lui apoi se indreapta spre intrare impreuna cu Luhan, urmat de mine si Do.

-Doamne Baek! Ce crezi? Ne-ar sta bine impreuna?
Ma intreaba Do entuziasmat.

-Amm, nu stiu ce sa zic... Dar cred ca da.

Aish, inca simteam o simpatie fata de acel baiat. Controleaza-te Baekhyun! Ce se intampla cu mine? Pot fi indragostit de doua persoane simultan? Nu nu! Sunt indragostit de Sehun. De atata timp...

Va urma...

Just wait babe | Chanbaek -TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum