Capitolul 12

377 38 6
                                    

Noi alegem ce facem intre apus si rasarit .

-Deci suntem impreuna ? Ma intreaba el zambind .
-Cred ca suna bine .
Spun eu chicotind, apoi il sarut scurt .
-E cineva acasa ? Sunt Kyungsoo ! Chanyeol !
-Nu nu nu ! El va afla .
Spun eu speriat .
-Ii spunem ca sumtem in carantina . Sa ne imbracam .

Perspectiva autoarei .

-Oh aici erai . Spune Kyungsoo vazandu-l pe Chanyeol coborand scarile .
-Neata .
Spune el scurt .
-E dupa amiaza . Spune Kyungsoo razand .Oh , asta este gheozdanul lui Baekhyun ? A fost aici ? Intreaba el zarindu-l .
-Amm, da el este aici .
Spune Chanyeol putin agitat .
-De ce ?
-El are pojar de asemenea . Suntem in carantina . Baekhyun ! Hai jos !
-Oh Doamne sunteti bine ? In cat timp va trece asta ?
Spune el incercand sa se apropie de Chanyeol, insa acesta face un pas in spate.
-Se poate lua si la tine .
-Oh ai dreptate. Baekhyun . Cum te simti ?
-Rau . Nu imi vine sa cred ca am luat pojarul .
-Sper sa fiti bine cat de curand . O sa plec acum . Trec mai tarziu sa va aduc ceva de mancare .
-Bine multumim . Spune Chanyeol .
Kyungsoo se apropie si ii prinde mana lui Chanyeol strangand-o in a lui pentru cateva secunde zambindu-i .
-Chanyeol ce este pe gatul tau ?
Intreaba Kyungsoo apropiindu-se .
-Este un sindrom al pojarului . Nu te ingrijora va fi bine .
Spune Baekhyun mintind .
-Oh, mbine . Eu o sa plec acum .

—Daca cineva va aflat despre asta ? Daca Kyungsoo afla ce se va intampla?
Se stresa Baekhyun, invartindu-se in cercuri ganditor.
-Ceea ce alegem sa facem intre miezul noptii si rasarit va fi un secret pe care numai noi doi il vom cunoaste.
Spune Chanyeol, intrerupandu-i activitatea, punandu-si mana pe talia lui, tragandu-l aproape lipindu-si buzele de ale lui .
—Ce romantic a sunat .
Spune Baekhyun emotionat .
—Eu sunt mereu romantic. Atunci cand simt .
—Yaa, ma faci sa rosesc .
Spune , facandu-l pe Chanyeol sa zambeasca.

Chanyeol isi petrecuse dupa-amiaza la Tv, asteptand ca Baekhyun sa isi termine minunata lui reteta de prajitura. Din cand in cand, se mai strecura prin bucatarie ori furandu-i blondului cate un sarut, ori gustand din preparatele acestuia.
—Yaaa blondule mai ai mult ?
Striga Chanyeol din sufragerie .
—Daca astepti mai mult va fi mai delicios .
Spune Baek, bagandu-si capul pe usa .
—Eu vreau sa stau cu tine .
Spune Chanyeol facandu-l pe blond sa roseasca, acesta plecand silentios .

Totul mergea de minune . In bucatarie mirosea a dulciuri.
La un moment dat Baekhyun scapa o fardurie si se sparge.Se pune in genunghi speriat încercand  sa stranga partile componente cat mai repede cu putință, inainte ca Chanyeol sa isi dea seama ce se intamplase in bucataria lui. Aduna doua bucati, insa este intrerupt de o mana puternica ce ii prinde incheierura ridicandu-l de pe podea.
-Te rog nu ma lovi si tu.
Spune cel mai mic punandu-si mainile pe fata.
-Poftim? Cum sa dau in tine Baekhyun? Vino aici o sa strang eu imediat . Ai grija pe unde calci.
Se aseaza impreuna pe canapea.
-Imi pare atat de rau. O sa iti cumpar o farfurie noua promit! M-Ma duc acum!
Da sa se ridice dar Chanyeol ii prinde mana.
-El a dat in tine?
-N-nu.
Spune tremurand, clipind des.
-De ce ma minți Baekhyun?
-Nu e nimic! Sunt bine acum. O sa ma duc sa curat acum .
Chanyeol  nu spune nimic ci doar il trage pe cel mai mare in varsta in bratele lui alinandu-i suferinta cu mangaierile lui calde.
-O sa ii arat eu lui .
-

Va urma ...

Just wait babe | Chanbaek -TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum