Just Wait Babe
Capitolul 15
"ATRACTIA"
-Chanyeol, treci la subiect. Care este intentia ta in toata aceasta conversatie ?
-Vreau sa te simt langa mine . Nu vreau sa te pierd .
Spune satenul apropiindu-se de fata blondului, punandu-si mana pe obrazul sau, mangaindu-l usor, respirand greu.
-Nu face asta .
Sopti Baekhyun respirand la fel de greu ca cel din fata lui , punandu-si mana pe bratul baiatului, strangandu-i camasa in pumnul sau .
-Mai acorda-mi o sansa . Spune inchizandu-si ochii, fiind la cativa centimetrii de buzele blondului pe care abea le atinse . Respiratia lui ii batea in fata . Menta. Favorita lui Chanyeol.
-Imposibil.
Soptii Baekhyun, punandu-si mana pe pieptul lui Chanyeol strangandu-i tricoul, tragandu-l mai aproape. Respiratia lui devenea din ce in ce mai grea, ochii lui erau acum inchisi fierband de nerabdare pentru a-i simtii buzele. Chanyeol isi apropie buzele de urechea blondului, soptind:
-Nu mai pot rezista .
Spuse apoi isi alina suferinta . Buzele lui facu contact cu ale blondului, sarutandu-l pasional, muscandu-i buza inferioara din cand in cand .
Baekhyun isi puse mainile pe umerii lui Chanyeol, urcandu-se in poala lui. Mainile lui Chanyeol aluneca usor de pe talia blondului spre fesele acestuia, strangandu-i-le incet, provocandu-i acestuia o stare de placere , ceea ce nu trebuia sa se intample in acel moment . Baekhyun nu isi putu stapanii corpul si actiunile si incepu sa se legene in poala baiatului, excitandu-l mai mult decat era deja . Chanyeol se ridica , tinandu-l pe blond in bratele sale, acesta avand picioarele incolacite in jurul taliei sale , apoi se indreapta spre dus . Cat de nenorocos se simtea Baekhyun zi de zi, atat de norocos era in acel moment . Kyungsoo tocmai intrase in camera , cu cateva secunde dupa ce Chanyeol a incuiat usa baii.
Cum putea o persoana atat de timida ca Baekhyun sa aiba asemenea iesiri incontrolabile ? Cum s-a putut schimba intr-un timp atat de scurt ? Avea prezenta lui Chanyeol o influenta asupra caracterului sau ciudat ? Acum cateva luni, Baekhyun nu ar fi fost in stare sa tina un baiat de mana, iar acum nu isi poate controla hormonii.
-Oh, el face dus . Unde o fi Chanyeol ?
Spuse baiatul nevinovat, cautandu-si iubitul prin toata casa. Ceea ce nu stia defapt baiatul este ca, ei bine , iubitul sau, care afirma ca nu era pregatit sa se sarute, era acum sub dus, facand dragoste cu prietenul sau cel mai bun .
De ce era inselat ? De ce tocmai el a fost luat in ras de Chanyeol ? Nu exista o explicatie . Atractia pe care Chanyeol si Baekhyun o simt unul fata de celalalt este mai puternica decat constientul fiecaruia care le spune ca gresesc .
-E ultima data .
Spune Baekhyun abea respirand lasandu-se sarutat de Chanyeol, care scapa imediat de hainele blondului .
-Ultima data .
Spune Chanyeol introducandu-si membrul in interiorul blondului, facandu-l pe acesta sa geama puternic .
-Mai repede .
Spuse Baekhyun . Nimic altceva .
Ei gresise din nou . Ce se va intampla oare dupa acest moment ? Cum se vor comporta unul cu altul ? Vor putea sta unul langa altul fara sa se atinga ? Sa se sarute? Sa se satisfaca?-Am ajuns ! E cineva acasa ?
Striga Luhan intrand in casa cu o masca medicala pe fata .
-Oh buna !
Spune Kyungsoo stand pe canapea cu fata ascunsa in palme .
-Hei esti bine ?
Intreaba Sehun apropiindu-se .
-Da. Doar ca nu il gasesc de vreo jumatate de ora pe Chanyeol .
-Oh, e probabil e la dus .
-Posibil . Cred ca o sa plec .
Spune Kyungsoo ridicandu-se .
-Luhan !
Striga Baekhyun fugind in bratele prietenului sau , avand inca parul ud .
-Hei blondu-le ma uzi.
Rade Luhan, imbratisandu-si prietenul .
-Oh iarta-ma. Nu trebuie sa stau mult langa tine . O sa iei pojarul .
-Eu am avut cand eram mic . Nu e problema .
-Sehun, esti aici .
-Oh ma bucur ca ma observi si pe mine . De cand sunteti voi atat de apropiati ?
Intreaba Sehun ciufulindu-i parul .
-Hmm, de ceva timp .
-Buna .
Se auzi din capatul scarilor , apoi toti isi indreapta privirea spre Chanyeol care isi facu aparitia intr-o pereche de pantaloni ,tinandu-si tricoul atarnat pe umarul drept.
-Cineva a tras de fiare.
Spune Luhan zambindu-i lui Baekhyun care tocmai isi muscase buza discret.
-Mda.
Spuse el ,luandu-si tricoul pe el .
-Ammm Chanyeol alea sunt cumva semne pe abdomenul tau ?
Intreaba Sehun ridicandu-i tricoul satenului .
-Aaa nu ! E de la pojar.
Luhan se uita intrebator la Baekhyun care ranjii vinovat, ceea ce l-a facut pe acesta sa isi mareasca ochii .
-Cat timp mai dureaza carantina asta?
Intreba Kyungsoo .
-Va urma...
CITEȘTI
Just wait babe | Chanbaek -TERMINATA
Storie breviOchii lui imi inspirau incredere si teama totodata. Parea a fi o fire cumsecade, un prieten de nadejde, dar era el oare cel ce imi ranea inima despartindu-ma de asa zisa iubire a vietii mele? -Am decis sa las in urma vechea casa, vechea strada si...