Capitolul 10
-Nu stiu de ce sper la altele cand noi nici macar nu ne-am sarutat de cand suntem impreuna.
Spune baiatul enervandu-se .
-Scuze dar nu pot.
Spune asezandu-se pe canapea .
-O sa merg sa i-au un pahar de lapte .
Spune Jin vrand sa se ridice .
-Oh iti aduc eu . O sa iti pun si miere .
Spune Baekhyun fugind spre bucatarie . Cand a luat paharul, datorita faptului ca era ud, acesta i-a alunecat din mana .
-Oh nu !
Spune Baekhyun luand repede mopul, sperand ca Jin sa nu fi auzit . A reusit sa spele pe jos insa cand se apleaca sa adune cioburile , il aude pe Jin strigand .
-Ce crezi ca faci ? Nu stii sa faci nimic ?! Da alea !
Striga acesta la Baekhyun tragandu-i o parte din pahar din mana, ranindu-l la mana .
-Ce mai astepti ?! Strange !
Striga acesta, ignorand rana ce i-o provocase baiatului . Baekhyun se apleaca incercand sa stranga cioburile insa sangele din rana sa , cade pe podea , murdarind-o .
-Oh Doamne uita-te ce faci ! Ridica-te de acolo!
Striga apucandu-l de mana ranita .
-Ma doare !
Striga Baekhyun la randul sau , insa strigatul sau a facut doar sa agraveze situatia . Jin Soo isi ridica palma , lipind-o agresiv de obrazul fin al lui Baekhyun, ce era acum rosu .
-Sa nu tipi la mine !
Blondul nu a mai spus nimic . A mers in dormitor impachetandu-si hainele , plecand pe furis atunci cand Jin a mers la baie .
Inima lui era oarecum ranita . Nu voia sa mearga acasa . Voia sa simta ca cineva are grija de el . Primul instinct a fost de a-l suna pe Chanyeol. Insa nu isi putea permite sa il sune pe iubitul prietenului sau cel mai bun . Kyungsoo avea si el probleme acasa, iar pe Luhan nu a vrut sa il deranjeze . El organizase de mult timp o prima noapte cu Sehun . Nu voia sa ii strice planurile . A mers singur pe strada, scancind datorita durerii de la mana , nestiind unde va ajunge . Se opreste pentru cateva secunde privind in fata . Era tarziu . A decis ca de data aceasta sa uite de ceilalti . A decis ca este timpul sa se concentreze pe el si pe ceea ce ii dicteaza inima . Inima l-a adus in fata casei lui Chanyeol . Si-a luat inima in dinti si a ciocanit puternic in usa . Lacrimile se inmulteau cu cat se gandeam mai mult la Kyungsoo si Jin Soo . Era ranit .
Usa se deschide, in fata lui aparand Chanyeol imbracat doar intr-o pereche de pantaloni de trening gri avand parul in toate directiile . Blondul nu mai asteapta nici o secunda si sare in bratele roscatului lasandu-si lacrimile sa cada pe pielea fina a acestuia. Roscatul ii prinde talia , imbratisandu-l pe cel mic fiind surprins de vizita dar mai ales de starea baiatului.
-Calmeaza-te te rog. Spune Chanyeol luandu-si un tricou pe el asezandu-se pe canapea langa blond, mangaindu-i spatele.
-Iarta-ma ca am venit la tine la ora aceasta. Nu am vrut sa merg acasa.
Spune el printre suspine.
-Nu iti face griji. Esti bine venit aici . Calmeaza-te .
Spune Chanyeol tragandu-l pe blond in bratele sale ,acesta aflandu-se acum cu capul pe pieptul sau .
-Spune-mi ce s-a intamplat .
Baiatul i-a povestit lui Chanyeol doar despre cearta cu Jin Soo, evitand sa ii spuna despre paharul spart sau palma primita .
-Baekhyun ce este pe mana ta ? Da-mi sa vad .
-Nu e nimic .
Spune blondul ducandu-si mana la spate .
Chanyeol ii prinde usor mana tragand-o pentru a o putea vedea .
-De ce nu mi-ai aratat ?
Spune Chanyeol scarpinandu-se din cand in cand , apoi se ridica mergand dupa trusa medicala .
-E randul meu acum .
Spune Chanyeol bandajandu-i mana celui mic .
-Asa se pare .
Spune Baekhyun chicotind .Perspectiva lui Baekhyun .
-Imi place cand zambesti.
Spune Chanyeol privindu-ma in ochi, zambind in coltul gurii, terminand de bandajat mana .
-Se pare ca in ultimul timp esti singurul care ma mai poate face sa zambesc.
Spun, apoi privesc cum se apropie foarte lent de mine, privindu-mi cand buzele cand ochii. M-au cuprins emotiile dintr-o data .
-Ce faci?
Soptesc, abea respirand, ramanand in acelasi loc, asteptand sa vad ce se intampla. Ma simteam atat de atras de el in momentul acela . Parul ii era dezordonat,ce il facea sa arate mult mai sexy decat de obicei . Zambetul nu ii disparea de fata .
-M-am abtinut prea mult timp.
Sopteste fiind la cativa milimetrii de mine. Ii puteam simti respiratia batandu-mi in fata. Parfumul lui era atat de puternic si imi dadea o stare buna.Mirosea atat de bine. Imi atingea buza inferioara cu varful buzei lui, facandu-ma sa imi inchid ochii pentru cateva secunde .
-Nu stiu daca voi avea puterea de a ma oprii acum .
Spune el privindu-mi buzele pentru ultima data, inainte ca eu sa imi pun mainile pe obrajii lui zdrobindu-mi buzele de ale lui. Simtem ceva puternic in stomac, iar mainile imi tremurau atat de tare. El prelungea momentul de fiecare data cand incercam sa ma opresc. Nu imi doream sa se mai termine. As fi stat o eternitate acolo, in bratele lui, simtindu-i caldura corpului si auzindu-i bataile puternice ale inimii. Ma trage mai aproape de el , tinandu-ma de talie, facandu-ma sa imi pun bratele in jurul gatului sau, jucandu-ma cu parul sau dezordonat . Ne ridicam incet de pe canapea, mergand spre dormitor, inca sarutandu-ne .
Ce se intampla ? De ce este el o slabiciune pentru mine ? De ce nu ma pot concentra ? De ce nu pot saruta pe altcineva ? De ce ?Va urma...
CITEȘTI
Just wait babe | Chanbaek -TERMINATA
Cerita PendekOchii lui imi inspirau incredere si teama totodata. Parea a fi o fire cumsecade, un prieten de nadejde, dar era el oare cel ce imi ranea inima despartindu-ma de asa zisa iubire a vietii mele? -Am decis sa las in urma vechea casa, vechea strada si...