Just Wait Babe
Capitolul 14
"NIMENI CA TINE"
Noaptea trecuse atat de repede . Poate prea repede. Stia ca odata cu dimineata venea si Kyungsoo in vizita . Era timpul sa isi pregateasca zambetul fals cu care il intampina de fiecare data , insa oare era in stare sa se mai prefaca ?
-Buna dimineata baieti. Ati dormit bine ?
Spune Kyungsoo aparand in sufragerie cu doua pungi de mancare.
-De ce atat de devreme ?
Intreaba Chanyeol sec.
-Ma gandeam ca va este foame. Nu ti-a fost dor de mine ?Intreba el, facandu-l pe Chanyeol sa se gandeasca ca este poate prea rautacios cu baiatul din fata sa, astfel incat se apropie de acesta si ii ofera o imbratisare.
Perspectiva lui Baekhyun.
Cobor scarile grabit de auzul vocilor din sufragerie,insa ma opresc brusc cand ii vad pe cei doi imbratisati. De ce acum? De ce cand a trebuit sa apar eu ? Raman cateva clipe nemiscat, dorind sa aud despre ce vorbesc.
-De ce ai fost atat de indepartat de mine zilele astea ? M-am simtit ca si cum am fi niste straini.
-Imi pare rau.Cred ca am fost foarte suparator.
-Ce motiv ai avut ?
Intreaba Kyungsoo apropiindu-si buzele incet de ale lui Chanyeol.
De ce sta in loc ?! Ar trebui sa intrerup asta ? Nu pot vedea asa ceva , inima mea ar ceda intr-un final. Dar va parea atat evident ca i-am intrerupt. O sa plec pur si simplu.
Inainte a-mi face disparuta prezenta, vad imaginea ce avea sa imi sparga inima in mii de bucatele. El l-a sarutat. Cum a putut? Imi sterg lacrima ce imi aluneca pe obraz, imi trag de cateva ori nasul apoi fug spre camera in care aveam sa plang pana cand termenul de stat in carantina epuiza.
Intru in camera, trantind usa puternic in urma mea, apoi imi las corpul sa alunece pe usa din spatele meu. Buzele lor s-au atins. El l-a sarutat. De ce ma doare atat de tare ? Daca el ma iubea, m-ar fi asteptat . Ar fi asteptat sa se termine toate astea . Corpul imi tremura. Simt cum ma cuprinde o durere imensa de cap , astfel decid sa fac un dus rapid.Perspectiva lui Chanyeol.
Il observ pe Kyungsoo cum se apropie de mine, incercand sa ma sarute. Primul meu instinct a fost de a ma departa, insa sunetul pasilor lui Baekhyun m-au facut sa ma gandesc mai bine la ce se intamplase noaptea trecuta . Daca am fost doar un fraier in ochii lui ? Daca el voia sa ma testeze? Daca a fost asa cum cred eu, sigur i-am picat in plasa. Trebuia sa imi acopar greselile cumva. Trebuia sa il sarut pe Kyungsoo. Insa aveam sa regret ce tocmai facusem, intrucat aud scancetul lui Baekhyun pentru cateva minute, apoi pasii sai urcand scarile . Nu am putut. Nu am mai putut rezista si m-am departat rapid . Sarutul a fost unul scurt, pe care nu l-as putea numii defapt sarut.
-Chanyeol, ce se petrece? Niciodata, de cand suntem impreuna, nu ne-am sarutat, nu am facut nimic mai mult, iar acum cand in sfarsit se intampla... te simt atat de distant.
-Imi pare rau, dar se pare ca nu sunt inca pregatit sa sarut pe cineva .
Pe naiba. Nu sunt pregatit sa sarut pe altcineva inafara de Baekhyun. Imi este dor de zambetul lui,de buzele lui, de chicotitul lui ca a unui copilas mic, de imbratisarea lui. Nu a trecut mai mult de doua ore de cand l-am strans ultima data in brate, insa imi lipseste atat de mult .
-O sa merg pana sus . Revin .
-Bine atunci .Fug spre etaj, cu directia spre camera lui Baekhyun . Ciocanesc la usa, insa nu raspunde nimeni . Deschid putin usa strecurandu-ma inauntru pentru a ma uita prin camera . El nu era . Aud sunetul dusului si imi dau imediat seama ca el era defapt in baie . Il voi astepta . Il voi astepta o viata intreaga daca asta ar insemna ca l-as putea imbratisa din nou .
Perspectiva autoarei.
In jur de zece minute blondul iese din dus, purtand doar o pereche de pantaloni de trening, lasandu-si abdomenul la vedere. Abdomenul sau plin de semnele specifice pojarului, dar si de semnele lasate de Chanyeol in prima lor noapte .
-Ce s-a intamplat ?
Intreba blondul surprins de prezenta satenului .
-Eu... am venit sa vorbim .
Spune Chanyeol trecandu-si discret limba peste buza inferioara .
Baiatul chicoti discret la gestul baiatului, apoi se aseza langa el .
-Kyungsoo este aici .
-Stiu .
Spuse el sec .
-El m-a sarutat .
-Stiu si asta .
-Acum ca , aham , tu ai vrut sa ne despartim , vreau sa fim prieteni . Nu vreau sa ne departam .
-Chanyeol, treci la subiect. Care este intentia ta in toata aceasta conversatie ?
-Vreau sa te simt langa mine . Nu vreau sa te pierd .
Spune satenul apropiindu-se de fata blondului, punandu-si mana pe obrazul sau, mangaindu-l usor, respirand greu.
-Nu face asta .
Sopti Baekhyun respirand la fel de greu ca cel din fata lui , punandu-si mana pe bratul baiatului, strangandu-i camasa in pumnul sau .
-Va urma...
CITEȘTI
Just wait babe | Chanbaek -TERMINATA
NouvellesOchii lui imi inspirau incredere si teama totodata. Parea a fi o fire cumsecade, un prieten de nadejde, dar era el oare cel ce imi ranea inima despartindu-ma de asa zisa iubire a vietii mele? -Am decis sa las in urma vechea casa, vechea strada si...