Capitolul 17

290 34 5
                                    

JUST WAIT BABE

CAPITOLUL 17

"JOSNIC"

-Nu Chanyeol te rog nu face asta .
Soptii Kyungsoo, astfel incat sa poata auzii doar el .
In acel moment Chanyeol isi lipii buzele mari, de cele subtiri ale blondului formand un sarut lung.
Isi lasa mana spre talia lui Baekhyun, ridicandu-i tricoul ,incercand sa ii transmita blondului ce isi doreste.
-Chanyeol nu .
Spune blondul lasandu-se sarutat pe gat , incercand sa il departeze pe roscat.
-Nu e ca si cum ar fi prima data . De ce ti-e frica ?
-Ei mai facut asta !
Soptii baiatul ce urmarii scena celor doi .
-Daca va afla Kyungsoo despre asta ne va ura pe amandoi .
Spune Baekhyun, sarutandu-i buzele scurt .
-Merita sa risc. Pentru ca ce simt pentru tine este mai important decat orice in momentul asta .
-Chanyeol...
-Te iubesc Baekhyun! Spuse roscatul facandu-i pe cei doi baietii sa se mire cu privire la fraza lui .  Chiar daca Kyungsoo va afla, asta nu va schimba cu nimic sentimentele tale pentru tine .
Spune, mangaindu-i fata lui Baekhyun.
-Chanyeol, nu mai pot suporta ideea ca altcineva iti sta in brate intelegi ? Ma simt atat de egoist ca spun asta, insa nu vreau sa te impart cu nimeni !
Spune blondul la randul sau, punandu-si mainile in jurul taliei satenului, ascunzandu-se la pieptul sau .
-Totul va trece.
Spune Chanyeol sarutandu-i fruntea .

Baiatul ce acum statea ascuns dupa coltul peretelui, isi sterse rapid lacrima de pe obraz, stiind ca daca ar intervenii acum, Chanyeol s-ar despartii de el . Nu voia asta . A decis ca cel mai bine ar fi sa se prefaca ca nu a aflat niciodata despre tradarea celor doi . Voia sa se comporte normal, chiar daca incerca din rasputeri sa nu planga . Se retrage in baie, deblocand numai decat telefonul lui Chanyeol, incepand sa citeasca toate conversatiile dintre saten si Baekhyun .

C: "Nu pot sa dorm. Ma gandesc la tine ."
B: "Usa este deschisa."
C: "Acum vin !"

B: "Chanyeol lasa-ma! Nu mai vreau sa fac asta . Kyungsoo ma va ura toata viata."
C: "Chiar vrei sa se termine ? Spune-mi adevarul si te voi lasa in pace."
B: "...mnu"
C: "Baekie, lasa-ma sa stau langa tine . Am nevoie de tine ."

B: " Chanyeol, poti venii pana in dormitor la mine ? Am nevoie de ajutor."
C: "Ce s-a intamplat ?"
B: "Iti voi spune cand ajungi in camera."
C:"Mmm vreau sa stiu acum. Nu am chef sa merg."
B: "Voiam un sarut, dar daca nu vrei bine !"
C: "In 3 secunde sunt acolo!"

-Cata falsitate!
Gandii baiatul ce statea pe marginea căzii, stergandu-si lacrimile .
Dar oare era falsitate ? Sau erau sentimentele unor oamenii ce se iubeau cu adevarat, el fiind doar un obstacol ce statea in calea implinirii iubirii? Avea nevoie de dovezii care sa fie impotriva lor. Cauta dovezi care sa ii ofere statutul de victima. Insa nu avea de gand sa spuna cuiva despre ce tocmai descoperise, intrucat asta insemna ca il va pierde pe Chanyeol . Doar asa il mai putea tine langa el . Va profita la maxim de slabiciunea lui, aceasta fiind Baekhyun . Avea de gand sa se razbune . Nu voia ca lucrurile sa ramana asa. Voia sa ii plateasca cu aceeasi moneda lui Chanyeol, insa cu privire la Baekhyun, nu se gandii la nimic . Era foarte dezamagit de tradarea prietenului sau cel mai bun, acesta parand ca l-a inlocuit imediat cu Luhan. Baekhyun si Luhan se intelegeau din ce in ce mai bine pe zi ce trecea si parea ca blondul stia mult mai multe decat stia Kyungsoo . Avea dreptate oare ?

Va urma...

Just wait babe | Chanbaek -TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum