Gdy dotarliśmy do centrum, od razu rzuciłam się na sklep z ciuchami w którym kupiłam sobie bluzkę.. Następnie poszliśmy do Rossmann, gdzie kupię swoje kosmetyki które potrzebowałam. Ten Rossmann wygląda inaczej niż w Polsce. Mark zaprowadził nas do sklepu z cukierkami. Dowiedziałam się że Alex musi już iść więc się z nim pożegnaliśmy. Zostaliśmy z Markiem. Gdy weszliśmy do sklepu z cukierkami nie mogłam uwierzyć ile tam było słodyczy, ja już wzięłam parę rzeczy. Gumy, lizaka i drobne cukiereczek. Gdy wyszliśmy ze sklepu, szliśmy już do domu. Powiedziałam coś nietypowego do chłopaków co i trochę zaskoczyło.
-Wiecie co, ja bym chciała z wami grać w piłkę nożną! Ale niestety nie mogę ponieważ jestem dziewczyną.
Oni odskoczyli od mnie i powiedzieli.
- Jak chcesz co zapraszam do naszej drużyny.-powiedział Mark.
Nathan przytaknął.
Jeszcze nie powiedziałam im o mojej tajemnicy którą mam w Polsce. Mark zaprowadził nas nad rzekę i zagraliśmy razem. Fantastycznie się bawili później się rozeszliśmy do domu. Ciocia pytała się gdzie byliśmy.
-Byliśmy na małych zakupami i nad rzeką.-Odpowiedziałam
Spytał się mojego kuzyna jak w szkole on odpowiedział że super.
-A ty Natalko jak minął ci dzień?
-Znakomicie-Powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
Zjedliśmy obiad i poszliśmy odrabiać lekcje. Gdy byliśmy w pokoju nie chciałam usiąść przy biurku tylko na podłodze. Położyłam się na brzuchu i zaczęła robić lekcje z matematyki. Gdy zrobiło mi się trochę nie wygodnie na brzuchu usiadła w szpagacie, robią japoński z Nathn'em ponieważ nie umiem tego języka. Skoczyliśmy lekcje i poszliśmy biegać. Wzięłam ukulele na plecy i słuchawki do uszy, zaczęłam słuchać piosenki pod tytułem rockabye.
Jak mylicie gdzie poszliśmy biegać napiszcie w komentarzu.
Mam pytanie jak mi idzie mi pisania rozdziałów?❤️💕🌸❤️💕🌸Tu jestem tą bluzka ❤️🌸💕
CZYTASZ
Mroczna Tajemnica|Inazuma eleven
Fanfiction13 letnia dziewczyna która kocha piłkę nożną, potrafi grać na ukulele i do tego uprawia gimnastykę.Przyjeżdża odwiedzi swoje kuzyna Nathan. Na swojej drodze spotyka wiele przygód