Rozdział 19

171 8 0
                                    

Gdy była już pierwsza trzydzieści osiem dziewczyny wcieliły swój plan w życie, a tym planem było zobaczcie z kim nasza główna bohaterka piszę. Jedna z nich przypominał sobie że ja używam czytnika lini papilarnych i odpowiedni palec do skanera i już widziały z kim piszę o czy piszę. Zobaczyły wiadomość z Bartkiem, Agnieszką i Anią to była masakra. Gdy ja przewracałam się na drugi bok one szybko odłożyły telefon i położyły się do łóżek i poszły spać. Wstałam o dziewiątej trzydzieści i mowię
No super mam pół godziny na wyszykowanie  się.
Dziewczyn spojrzały się na mnie jak na idiotkę, więc wzięłam ubrania z walizki i telefon i poszłam do toalety i po pięciu minutach byłam gotowa. Miałam jeszcze chwile więc rzuciłam się na łóżko  i  wzięłam telefon do ręki i zaczęłam pisać ,sprawdź media itp aż dziewczyny mi tego nie przerwały i powiedziały ze nie idę dziś na trening bo muszą ze mną pogadać,ja tak w nie zaparzona i w urzędzie  o co im chodzi. Powiedział okey. Potem poszła szybko do Marka i reszty im o tym powiedzieć ze nie będę na  treningu. Gdy weszłam do pokoju tylko jedna osoba spała a to był Mark a wiec poszanował, go obudzić 😈Więc powiedział Axelowi żeby podał mi butelkę z woda za nim on mi ja rzucił a ja złapać i oblał go wodą. Ten wnet spadł z łóżka i zaczął gonić pierwsza osobę która zobaczył w pokój. A to osoba była tak tak ja a któż inny, po uspokojeniu się Marka mogłam z nimi normalnie pogadać a nie to zdarzyło się chwile wcześniej. Gdy wszyscy usłyszeli informacje od demnie byli ,,załani" bo chcieli ze mną poćwiczyć nowe techniki a tu nie pyłki ,on równiejszych się pytali o co chodzi ja powiedział ze nie wiem bo mi przekazały ten informacje dziewczyny. Poszliśmy na śniadanie na posiłek był szwecki stół.
Jak myślcie co się stanie po śniadaniu?
O czym dziewczyny chcą że mną porozmawiać?
Podoba was się jak pisze książki? 💞🌸

Mroczna Tajemnica|Inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz