Rozdział 18

203 8 1
                                    

Wbiegł jak pierwsza do domu, (dop. Jak wyprzedaż w H&M) w jakąś minute byłam na górze i wyjełam  z pod łóżka moja mała turkusową walizkę z naklejkami z różnych kraji. Wzięłam rzeczy z kartonu czyli ubrania które przysłali mi  fit lovers, których jeszcze nie wyciągnęła. Spakować szybko i poleciłam do łazienki po kosmetyczkę włożyła tam płyny do kompania, do włosów, twarzy i jeszcze kosmetyki. Zajęło mi to jakieś dziesięć minut, późnej czekam tylko na niego. Gdy weszliśmy do autokaru trener mówił gdzie jedziemy i ile potrwa podróż. Więc nie mają co robić, w sądziłam sobie słuchawki do uszu i poszłam spać. Nagle coś mnie obudził to był telefon od Bartka mojego kolegi z Polski. Rozmawialiśmy do czasu aż dojechaliśmy na miejsce powiedziałam mu ze zadzwonię później i rizłaczyłam się. Stenelismy przed ośrodkiem  wypoczynkowy i treningowym. Nelly zaczęła czytać przydziela pokój:
TRENER POKOJU NR 1
DZIEWCZYNY( JA, NELLY, SYLWIA, CELINA) NR 5
CHŁOPAKI ( MARK, AXEL, Max, NATHAN) NR 6
I TAK RZESZTA
P

oszliśmy do wyznaczonych pokóji i zaczęliśmy się rozpakować. Dziewczyny walczyły między sobą o jak najlepsze łóżka, mi tam zależało żeby tylko spać. Skończyliśmy rozpakować się o godzinie siedemnastu a za godzinę kolacja. Myślą co zrobić, ale nie myślą zbyt długo bo dziewczyny chciały pooglądać telewizję więc Celina włączyła na Polsat gdzie leciały trudne spawdy, akurat oglądanie zakończyliśmy pięć minut przed kolacją. Ustawiliśmy się na zbiórkę i poszliśmy na kolację, na posiłek był tosty z serem i szynka a do tego herbata. Po kolacji była zbiórka i omówienie co się dzieje następnego dni. W pokojach z dziewczynami byłam o dwudziestej i poszła się jako pierwsza myć. Po piętnastu minutach wyślą i rzuciła się na łóżko i biorę telefon do ręki i patrzę 100+ wiadomość od Bartka. Odpisałam mu  przepraszam ale byłam na kolacji i nie wzięłam telefonu. Odłożył telefon i poszła zrobić herbatkę i zapomniałam wyłączyć dźwięków i on zapisał a dziewczyny. Chłopaka do ciebie pisze, ja już całą czerwona na twarzy biorę telefon i wychodzę z pokoju. Jestem na holu hotelu i myślę gdzie się mogę udać bo do ich nie wruce. Weszła do pokoju nr 6 czyli do Nathana, spytała się ich czy mogę w ich pokój pogadać przez telefon bo i mnie w pokoju nie da się. A więc napisała do niego żeby zadzwonił i już wiedział ten miny zazdrości. Rozmawiał z nim do dwudziestejpiewszej trzydzieści dopuki chłopaki nie przypomnieli mi że o dwudziestej drugie trener chodzi i sprawdza czy wszyscy śpią. Więc jak szybko wruciłam do pokoju, poszła wybić moja zimną herbatę, później udałam się łazienki żeby umieć żeby i wruciłam do pokoju to dziewczyny siedział na łóżko i rozmawiały o chłopakach. Oczywiście rozmawiały  o mnie i o tym z kim gadałam zadawał mi pytania kto to?, znamy go? ile ma lat? Miał już dosyć tych pytań więc sprawdziła moje media podłączyłam telefon i poszła spać a one dalej rozmowiali.
Zgadnijcie co one zrobiły dziewczyny w nocy?
Co dziewczyny się dowiedzą?
Czy Natalia wybaczy im to?
Zapraszam do następnego rozdziału
AUTORKA 🌸❤️😍

Mroczna Tajemnica|Inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz