*3*

3.2K 165 21
                                    

Sykl jsem bolestí a ořezávátko upustil do loužičky krve. Ruku jsem zaťal v pěst a chytl si ji. Rána štípala víc než obvikle. Rychle jsem vstal, odemkl dveře a běžel do koupelny. Ruku jsem dal pod ledovou vodu a zaschlou krev si umyl. Z očí mi stále tekli slzy a nešli zastavit.

,,Maty? Co tu dě.... co si ti proboha stalo??" zase jsem sykl bolestí a nevšímal si ji. Šla ke mě a podívala se mi na ruku.

,,Matyáši... Tohle jsem si nikdy nemyslela, že by to můj syn taky dělal... zničil sis budoucnost..."

,,No a co?! Já tu 2 roky trpím, brečím a zabijím se pro něj a tobě to je u prdele!" tím jsem ji trochu rozbrečel. Odešla z koupelny a za chvilku se vrátila s obvazem v ruce. Zastavila vodu, ruku mi usušila a pomalu zavázala.

,,Díky... Promiň, že jsem řval..." obejmul jsem ji. Taky mě obejmula a odešla do kuchyně. Šel jsem do pokoje a sedl si k počítači. Připojil jsem se na TeamSpeak, kde už byl Sam a Radek. Pozdravili jsme se a chvilku hrály.

Po 30 minutách přišel i Dominik. Nevšiml jsem si toho a hrál dál.

,,Hej MaTTem? Čo je s tebou?"

,,Nic proč?"

,,No že niesi tak ukecany ako pred tyžňom..."

,,Neřešte to prosím... někdy vám to řeknu, ale dneska ne..."

,,Dobre" zase mi stekla slza. Tiše jsem vzlykl, aby si toho kluci nevšimly. Odešel jsem z TeamSpeaku, vzal mobil a ořezávátko ze země a udělal si další řezance, které jsem natočil. Do videa jsem přidal hudbu a poslal jim to do skupiny na Facebooku.

Já tě miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat