*11*

2.4K 149 8
                                    

,,Dobře..." připojil jsem se zpátky.

,,Maty,co ti je?" zeptal se Rado a všichni čekali na odpověď, kromě Sama, který se na mě podíval.

,,Nic, neřešte to ok?"

,,Fajn, ale někdy nám to řekneš jo?" řekl Vitaa a šlo z jeho hlasu slyšet, že má o mě starost.

Po zbytek dne hráli, něco málo natočili a kecali. Málo kdy jsem se přidal a něco řekl, ale hned jsem zase ztichl. Byla sranda a už mě to moc netrápilo. Ale trápila mě jedná věc. Jestli mu mám říct, že ho miluju. A když mu to řeknu, řekne mi, že mě taky miluje? A nebo mě pošle do prdele a uz se mnou nikdy nenaváže kontakt? Děsí mě to.

Bylo už celkem pozdě večer a se Samem jsme byly ospalí.

,,Chalani my už si pôjdeme spať"

,,Fajn, tak dobrou guyz" řekl Vitaaa odpojil se. Radek se taky rozloučil a odpojil, ale jedinej Dominik odešel beze slov.

,,Dobrou Dejzre..." šeplt jsem a povzdychl si. Všechno jsme vypli a šli se osprchovat. Samozřejmě zvlášť. Lehli jsme si a šli spát. Teda spíš Sam. Ten usnul hned jak si lehl, ale já jen koukal do zdi. Pořád jsem myslel na Dominika.

Proč odešel beze slov? Co se mu stálo?

Pak mi to nejspíš došlo...

Když jsem odešel z TeamSpeaku, Sám tam zůstal a seděl vedle mě... Co když mě slyšel, že ho miluju?!

Já tě miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat