Ráno:
Pomalu jsem se probouzel a ucítil pohyb na mé levé ruce. Podíval jsem se a uviděl Sama, jak mi rozvazuje obvaz z mé ruky. Cukl jsem sebou.,,Co to děláš?!" křikl jsem na něj.
,,Prečo si si to zase urobil?" dal si ruce v bok a koukal na mě. Jen jsem sklopil hlavu a ruku si zase zavázal.
,,Včera, když jsi volal s Dominikem, tak mě to úplně nutilo si to udělat.. Nedokážu se ovládnout" stekla mi slza a dal jsem hlavu do dlaní. Sam se ke mě přiblížil.
,,Pozri sa na mňa" zvedl jsem hlavu a koukal mu do očí.
,,Ty si silný. Vieš sa ovládať, ale musíš prestať myslieť na to, čo k nemu cítiš. Chápeš?" vůbec nsem nechapal.
,,Ne..."
,,Musíš sa uvoľniť. Nemôžeš stále žiť v bolestiach, ktorú ti spôsobuje" řekl a pousmál se.
,,Dobře..." pousmál jsem se a šli do kuchyně se najíst. Vešli jsme do kuchyně a viděli jídlo na stole. Máma byla nejspíš v práci, takže jsme mohli dělat, co chceme. Najedli jsme se, uklidili nádobí a šli nahoru k počítači a přišli jsme na TeamSpeak, kde byl Vitaa. Chvíli jsme kecali a pak zavolali Attacka. Něco jsme hráli a rozhodli jsme se, že natočíme i nějaké video na můj kanál. Po natočení se do TS někdo připojil. Chvilku bylo ticho... Pak ten, co se přišel promluvil.
,,Vy točíte?" zazněl Dejzrův hlas. Já si toho nevšiml, dokud Vitaa neodpověděl.
,,Hele Domino, teď jsme dotočili" ztuhl jsem.
,,Do prdele..." řekl jsem nahlas a odešel z TSka.
,,Mattem čo robíš?" zvedl se od sveho Pc a sedl si ke mě.
,,Já... nedokážu tam být, když tam je i Dominik..."
,,Uvoľni sa a nemysli na neho" nadechl jsem se a dlouze vydechl.
Ahoj
Strašně ale strašně moc se omlouvám, že dlouho nebyl nový díl. Snad mi to odpustíte😔❤
Dobrou nooc💕🦊
ČTEŠ
Já tě miloval! (DejTTem)
FanfictionByly jsme kamarádi. Ja ho bral jako svého mladšího brášku. A pak... jsem se do něj zamiloval.... Co se to se mnou stalo...