*13*

2.3K 147 12
                                    

Sam mi řekl, at do toho jdu, tak jdu. Nervózně jsem s tím souhlasil, ale nemohl jsem si představit, jak to bude vypadat.

,,Same?..."

,,Áno?" podíval se mi do očí a ja zneklidněl.
,,No...Já nevím, jestli mám říct Dominikovi, že ho miluju..."

,,No podľa mňa by si si mal s ním urobit väčšou dôveru ako ja a Vitaa. Potom by si mu mohol povedať čo k nemu cítiš" podívám se na me s vážným pohledem. Jen přikývnu, pousměju se a dávám prázdný talíř do myčky.

,,Čo chceš dneska robit?"

,,Nevím... Asi to co vždycky. Sedět a hrát něco"

,,Okay. Môžeme zasa hrat s chalanmi" řekl a vyrazili jsme do pokoje, zaply počítače a připojili se. Kromě Radka a Klárky tam nikdo nebyl.

,,Čauko Rado" pozdravil Sam a s Radkem se hned dali do řeči. Já s Klárou jsme mlčeli a radši hráli. Pak mi ale přišlo upozornění.

'Klára Haratkova vám poslala zprávu'

Podíval jsem se na mobil, chvilku přestal hrát a mrkl se co napsala.

"Taky se cítíš trapně, když si tě nikdo nevšímá?"

,,Celkem jo"

,,Dobrý nejsem sama😂" pousmál jsem se a mobil odložil. Za chvilku ale zas zacinkal. Podíval jsem se kdo mi zas píše a ztuhl.

,,Do prdele..." řekl jsem nechtěně nahlas. Psal mi Dominik ohledně toho srazu, tak jsem mu nechal jen zobrazeno.

,,Čo ti je Maty?"

,,Nic..." zakýval jsem hlavou a snažil se zadržet emoce. Sám vstal, mutnul mikrofon a otočil se na mě.

,,Teraz hovor.. Čo ti je?"

,,Nic mi není.."

,,Hovor pravdu"

,,Já mluvím pravdu!!" bouchl jsem s levou pěstí do stolu a tělem mi proletěla velká bolest. Vstal jsem a šel z pokoje.

,,MaTTem prestaň!" ignoroval jsem ho a nazul si boty.

,,Nepôjdeš von!" řekl a chytl me za ramena.




Já tě miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat