*9*

2.7K 166 22
                                    

S tímto dílem mi pomohla AndrejkaDukov

Děcka konečně odešli. Začalo se pomalu stmívat, tak jsme vyrazili domů. Cestou jsem na něj začal zase myslet. Na Dominika. Chytl jsem se za zavázanou ruku a silně si ji zmáčkl. Byla to fakt velka bolest.

,,Čo robiš preboha!?" dal mi Sam menší facku, abych se probral. Ruku jsem povolil a jen se na něj podíval se stékající slzou.

,,Já...já..."

,,Klud... len už to nerob dobre?.." přikývla jsem a sklopil hlavu. Zbytek cesty jsme byly potichu. Vešli jsme domů, máma nás přivítala a hned jsme odešlu do pokoje. Se Sam jsme chvilku povídali a hráli hry. Samovi pak někdo volal. Myslel jsem, že je to Radek (Attack) nebo někdo z rodiny, ale on mu volal Dominik.

,,Čo je Dejzr?" řekl do telefonu. Naznačil jsem mu, že si odskočím a že hned přijdu. Odešel jsem z pokoje a hned šel do koupelny, vzal matce žiletky a šel na záchod. Zamkl jsem se, sedl si a rozvázal si ruku.

Za chvilku po mé ruce začali stékat kapičky krve, které dopadali na zem. Zase jsem brečel jak nějaká holka. Čárek bylo čím dál víc a víc a některé byly i pěkně hluboké. Nechtělo se mi přestat. Nedokázal jsem se v tu chvíli ovládat a ani přemýšlet, co dělám za chybu. Ruka byla celá od krve a plná hlubokých čárek. Obličej se slzami, které se nechtěli zastavit. Podlaha podemnou také byla celá od krve a slz.

Má vůbec smysl tu ještě zůstat?!

Okřikl jsem se. Udělal jsem si ještě pár čárek, upustil žiletku a jen koukal na kapičky dopadající do loužičky.

Musím se začít ovládat... a díky Samovi se mi snad podaří...

,,Maty? Co tam děláš tak dlouho? Pojď se navečeřet" ozvala se za dveřma matka a odešla. Rychle jsem šel do koupelny, ruku si umyl a zavázal, vzal hadr a umyl krvavou podlahu.

Za chvilku jsem sešel do kuchyně, sedl si naproti Samovi a záčal jíst palačinky. Měl jsem sklopenou hlavu, aby neviděli mojí uslzenou tvář. Po jídle jsme šli do pokoje, lehli si a usnuli.

Já tě miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat