*12*

2.4K 157 33
                                    

Pomalu jsem se probouzet z hlubokého spánku. Pokusil jsem se otevřít oči, ale sluneční světlo mi bránilo. Po chvíli jsem si zvykl a oči normálně otevřel. Sam uz byl vzhůru a koukal do mobilu.

,,Dobre rano MaTTem"

,,Dobré ráno" protáhl jsem se a sedl si.

,,Vyspal si sa dobre?" zeptal se a položil mobil. Jen jsem přikývl a promnul si oči. Chvilku jsem koukal do mobilu a Sam šel zatím udělat jídlo. Mezi tím jsem se šel převlíct a najednou mi zazvonil mobil. Zvedl jsem to, aniž bych se podíval, kdo mi volá.

,,Haló?"

,,Zdar MaTTeme, tady Dominik" ztuhl jsem.

,,A..Ahoj ehm... co potřebuješ?" nervózně jsem se usmál a vytáhl ze skříně tričko.

,,No... se Samem jsme se domluvily, že ja, Vitaa a Radek by jsme přijeli za vámi do Prahy, ale kluci prej nemůžou, tak přijedu jen já..."

,,C...cože? A kdy?..."

,,Asi zítra"

,,Ehm...dobře..." domluvily jsme se ještě v kolik přijede a kde dáme sraz, ale zaskočilo mě, když řekl, ať jdu bez Samka, že se mnou potřebuje o něčem mluvit.

,,A o čem mluvit?.."

,,Noooo... to ti řeknu pak. Tak zatím" típl to. To byl divný rozhovor. Sedl jsem si na postel a mobil dál vedle sebe, abych si to v hlavě vše porovnal.

Takže. Dominik chce přijet. Chce, abych zítra pro něj šel sám. Zavolal mi. Ja se s ním domluvil. Co když to bude jako rande?... Ne! Jsem naivní! Nemůže me pozvat na rande! Vždyť mě nemiluje!

Moje myšlenky se překřižovali a já jsem myslel na to nejhorší. Po tváři mi stekla jedná neposlušná slza.

,,Maty su raňajky"

,,Už jdu.." rychle js m se převlékl do šedých tepláků a šedé mikiny (znáte z videí ^^). Učesal jsem si svoje tsunami na hlavě (neberte jako urážku, jeho vlasy nejvic miluju ^^) a šel do kuchyně.

,,Jsem tu" falešné jsem se usmál.

,,Na stole maš raňajky ešte urobím kakao" sedl jsem si ke stolu a začal jíst.

,,Čo si robil hore tak dlho?" dal hrnky na stůl a sedl si naproti mě.

,,No... převlékl jsem se a někdo mi volal..." řekl jsem mu o Dominikovi, že přijede jen on taky jsem mu popsal svoje emoce.

,, Wow... Zaujímavé ... a ty s ním chceš isť von?"

,,No já právě nevím, jestli jo nebo ne..."

,,Choď do toho!"

Já tě miloval! (DejTTem)Kde žijí příběhy. Začni objevovat