Podkopl jsem mu nohy a on spadl na zem. Nechápal jsem, proč jsem to udělal.
,,Já... Radši mě nech..." zdrhl jsem ven a zabouchl za sebou. Běžel jsem pryč a za sebou slyšel Samův hlas. Nemohl jsem zastavit. Nechtěl jsem. Sama jsem pak neslyšel, takže jsem mohl zpomalit. Jídel jsem si stékající slzy a zkusil se vzpamatovat.
Zalhal jsem Samovi, ublížil mu a zdrhl. Já už nejsem normální. On mi chtěl pomoct a já ho takhle poslal do prdele.
Zpomalil jsem do chůze a vytáhl si mobil z kapsy, protože mi někdo volal.
Dejzr... Proč mi volá? Mám mu to zvednout? Nechci s ním teď mluvit..
Sebral jsem odvahu a zvedl mu to. Slyšel jsem, jak Dominik někam pospíchá a asi si nevšiml, že jsem mu to zvedl.
,,Proč mi voláš Dejrze?..." sedl jsem si na lavičku a podíval se na svou ruku.
Jak to, že není zavázána?.. Kde mám obvaz?..
,,Hej! Matyáši!"
,,Co je?.."
,,Kde kurwa jsi?!"
,,Já... Já sám nevím..."
,,Tak se vrať domů!"
,,Ja nechci..."
,,Ty vole neser a běž domů! Za půl hodiny přijedu!"
,,Cože??? Ty..ty dneska prijedeš???"
,,Jo! Tak vypadni domu!" zařval a tipl to.
Proč na me křičí?.. Nechci, aby na me křičel.. A proč chce přijet teď?..
Mám v hlavě víc a víc otázek. A zatím žádné odpovědi.
Možná že by... mě taky... NE! To není pravda! On mě prostě nemiluje! Nemiluje! Jsem jen naivní debil! Zabouchlej do svého kamaráda! Jsem naivka! Debil!
Chytl jsem se za vlasy a utřel si slzy do ruky. Podival jsem se na ni.
D
DOMINIK
DEJZR
D
DOMINOPovzdychl jsem si.
,,Dneska mu to řeknu... a navždy to ukončím..." vstal jsem a šel zpátky.
ČTEŠ
Já tě miloval! (DejTTem)
FanfictionByly jsme kamarádi. Ja ho bral jako svého mladšího brášku. A pak... jsem se do něj zamiloval.... Co se to se mnou stalo...