6

3.4K 109 6
                                    

3 godziny później...

Jestem właśnie na imprezie Tae... już trochę popiłam a alkohol działa swoje. Mam twardą głowe do picia więc jestem dopiero po 10 kolejce. Nie którzy już zaliczyli zgony leżą rozłożeni wszędzie gdzie się tylko da np. w ogrodzie, przy Domie, pod stołem, na kanapie, po kątach... można dalej by wymieniać ale na chuj to komu...

Po kolejnych shotach alko zaczęło dawać osobie znaki... kolejny za kolejny i nagle ciemność...

Sobota:

wstałam... bolała mnie okropnie głowa jak by mi ktoś cegłą pierdolnął...

- Kurwa!!!! - Krzyczę i patrze... NO Kurwa nie wierzę że przespałam się z tym debilem no kurwa nie! patrze pod kołdrę mam na sobie bieliznę i koszulkę tego kolesia... no nie kurwa!!

Patrze na podłogę a tam Hoseok i JungKook... bez koszulek co jest kurwa! To ostro zaszalałam wczoraj... Brawo JA! więcej nie pije, ale ostatnio to samo mówiłam... Aha, a co do kolesia obok był to jak że mój sąsiad Yoongi miał na sobie spodnie i ledwo otworzony pasek i oczywiście bez koszulki bo przecież ja ją mam.

zakładam ubrania schodzę na dół do kuchni. A w nim Tae i Jimin oraz Rose...

- Powie mi ktoś co się wczoraj odjebało?! - Zapytałam z krzykiem.

- już ci wszystko mówimy...

- to dawać bo chyba zaraz coś rozpierdolę...

POV.TEA

- to tak... wczoraj wypiłaś dosyć dużo nawet za dużo gadałem z Rose... Nagle ty i Yoongi zniknęliście potem znikli Hoseok i Jungkook... poszliśmy z rose sprawdzić gdzie wy jesteście wszyscy w 4 byliście w moim pokoju w ktorym ty i Suga całowaliście się i rozbieraliście...

- co kurwa?! Ja pierdole byle on tego nie pamiętał proszę!!! -Powiedziała lisa - Dobra wracając to co tam robili hoseok i Jungkook?

- oni zaczęli już ściągać koszulki... potem posiedziałem chwile z wami żeby wam nic do główki nie przyszło... i tak to się skoczyło że znalazłem koszulkę Yoongiego i ci ją założyłem... Nie dokończyłem bo właśnie do kuchni weszli...


OD AUTORKI!!

Przepraszam że nie pisałam długo... Ale teraz będę się starać pisać częściej... Muszę zmienić trochę bohaterkę to znaczy informacje o niej :)

Będę myśleć też za niedługo nad reakcjami BTS ale takimi myślę że zboczonymi, ale będą to takie z poszczególnymi członkami :)

Sexy Neighbor | Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz