Od niedawana Suga zachowuje się dosyć dziwnie... w stosunku do mnie. Stara się o jaki kolwiek kontakt ze mną z tego co mówili mi Tae i Rose. Nie powinnam się tak obrażać za to że suga przespał się z tamtą laską na imprezie. Przez ten czas kiedy z nim nie rozmawiałam strasznie za nim tęskniłam nie to że coś do niego czuje... albo... nie! napewno go nie kocham! Z Jungkookiem jesteśmy razem... tak przez ten miesiąc dużo się zmieniło... Jestem z kookim, a Tae i Rose są ze sobą już od imprezy. W tym także pięknym miesiącu minęły moje urodziny jestem już pełnoletnia. Z Sugą, chce poprawić kontakt, bo jednak mi go brakuje wiem że ma dziewczynę, ale ile w tym prawdy nikt nie wie... czasami wieczorami jak jestem na balkonie słyszę jak Yoongi rapuje... bardzo mi się to podoba bo sama lubię to robić. W przyszłość chce być prawnikiem lub raperką albo choreografką w każdym razie coś związane z tańcem... zresztą kooki też, tak samo jak tae, ale oni bardziej śpiewają, a Chim tańczy i również Hope on też i rapuje. Raz słyszałam jak Jin śpiewał w łaziance a namjoona nakryłam w kuchni na rapowaniu i przy okazji rozpierdolił pół kuchni.
Właśnie idę do szkoły... zawsze podwozi mnie kooki, ale dzisiaj mówił że coś mu wypadło... nie ważne... Weszłam do szkoły i odrazu ruszyłam w stronę szatni ściągnąć kurtkę i zmienić buty. Po zrobieniu czynność poszłam w poszukiwaniu Jungkooka albo reszty ekipy. Idąc przez korytarz zobaczyłam V, ten popatrzył się na mnie zaczął uciekać... dziwne. Dałam sobie spokój z bieganiem za nim i w poszukiwaniu reszty, bo pewnie się pochowali. Poszłam pod sale wyczekując na resztę dekli z klasy. Chwilę za nim dzwonek zadzwonił przyszedł kooki i Suga... o dziwo Yoongi wyglądał na bardzo wkurwionego, bo mocno miedzy sobą o czymś zażarcie dyskutowali. Yoongi nie patrząc na mnie wszedł znaczy wepchał się miedzy uczniów do klasy jak by się paliło. Jungkook podszedł do mnie dał buzi i przytulił, Jednak coś mi w tym nie pasowało bo nie przypominam sobie abym...
OD AUTORKI!!!!!!!!
Wiem że krótkie, ale już was neichciałam zostawiać bez rozdziału nastapny CHYBA jutro ALBO wy poniedziałek.
CZYTASZ
Sexy Neighbor | Min Yoongi
FanficDziewczyna, która została wrzucona z domu wyprowadza się do Busan. Spotyka dawno nie widzianego kuzyna. Poznaje również bardzo seksownego i szkolnego bad boya... Jak potoczą się jej dalsze losy... lub losy tej dwójki... | | | | | | | | | // inspirow...