Epilog [Nie sprawdzany]

3.1K 78 7
                                    

INFO NA DOLE!!!

5 miesięcy później...

Nareszcie nadszedł ten dzień! Koniec tej budy! może nie byłam w niej długo ale był to nawet zajebisty rok. Poznałam tylu zajebistych ludzi... Przyjaciół... Z którymi będę utrzymywać kontakt. Byliśmy już po maturach. Zostało tylko odebranie świadectwa i zakończenie roku, pożegnanie się z klasą... Jestem bardzo szczęśliwa!
Od godziny prawie 10 byłam bardzo zabiegana i marzyłam aby już było po wszystkim bo jest w chuj dużo roboty. Odebranie świadectwa było na godzinę 17.30 więc spokojnie miałam w miarę czasu przez co siedziałam w łóżku do chyba 12 przeglądając instagrama... co jest typowe dla mnie. Potem długa kąpiel, makijaż, toga i podwiązka i byłam gotowa. Za nim wyszłam z pokoju zabrałam torebeczkę a do niej wrzuciłam kluczę, gumy do żucia, telefon. Wyszłam przed dom czekając na Tae bo miał po mnie przyjechać. Ogólnie z tego co mi wiadomo jest impreza u przewodniczącego i możliwe że ostatnia z tymi ludźmi. Tae ma wziąć też rzeczy na przebranie bo od razu po rozdaniu jedziemy znowu do mnie i ogarniamy się i jedziemy w miejsce imprezy. Czekałam na Tae już z 5 min. Wyciągłam paczkę papierosów i wyjęłam jednego szluga i go podpaliłam wciągłam dym do płuc i akurat w tym momencie podjechał V. Wyrzuciłam papierosa na chodnik i zdeptałam go butem po czym wsiadłam do auta i odjechaliśmy z piskiem opon. Pod szkołą znaleźliśmy się w niecałe 10 minut bo Tae zapierdalał jak by mu się motorek w dupie włączył. Gdy pojechaliśmy pod szkole z samochodu zauważyliśmy naszą ekipę. Podeszliśmy do nich przywitaliśmy się A skład wyglądał następująco: Yoongi, Hoseok, Jungkook i ja bez par a nasze przesłodkie pary to Jimin z MiSoo oraz Tae z Rose.

Z tego co wiem Jimin jest już MiSoo  tydzień i wygląda jak zakochany szczeniak chociaż jemu się udało z miłością i życzę mu szczęścia. Gdy wszyscy się przywitaliśmy i wymieniliśmy parę zdań ruszyliśmy razem do dużej auli gdzie znajduje wielka scena na której będą rozdawane świadectwa. Gdy weszliśmy już do auli zajęliśmy nasze miejsca oczywiście koło siebie zaczęliśmy  rozmawiać i czekaliśmy na nauczycieli, dyrekcje i sekretariat oraz Dyrektora placówki. Gdy dyrektor pojawił się na scenie wszystkie klasy trzecie wstały a dyrektor pokiwał głową i mogliśmy usiąść. Było osoba za osobą każdy z ekipy dostałam świadectwo i zostałam jeszcze ja i inny absolwenci.

Dyrektor - Lalisa Monoban! - Powiedział do mikrofonu a ja wstała i skierowałam się na scenę kłaniając się i mówiąc Dziękuje odebrałam świadectwo i zeszłam ze sceny.

Dyrektor jeszcze nam pogratulował i życzył szczęścia i mogliśmy już wolni ruszyć w swojej strony. Wychodząc już ze szkoły odwróciłam się jeszcze w stronę budynku i spojrzałam na niego ostatni raz najprawdopodobniej w moim życiu. Spojrzałam na budynek przypominając sobie swój pierwszy dzień tej szkole a po moich policzkach ściekły łzy ponieważ będę tęsknić za tym wszystkim co było.  Przetarłam łzę ręką i popatrzyłam na moich przyjaciół którzy zbierali się do domów ogarniać na dzisiejszą imprezę. Podeszłam do auta i czekałam na przyjście V który akurat przytulał Rose. Gdy już skończył podszedł do auta szeroko uśmiechnięty i wsiadł do niego cały w skowronkach. Znów w niecałe 10 minut byliśmy pod moim domem mieliśmy jakieś półtorej godziny na ogarniecie się. Tae pobiegł do Łazienki na parterze a ja skorzystałam z tej na górze. Za nim weszłam do łazienki po drodze weszłam do pokoju po ubrania. Siedzenie tym razem nie zajęło mi długo bo musiałam tylko umyć twarz oraz zęby i się ubrać. wystarczyło mi na to pół godziny. Został makijaż i rozczesanie włosów.

Godzinę później...

-Tae pospiesz się!!! nie zdążymy  jak będziesz się tak pindrzyć!! - krzykłam wkurwiona.

Tae- Czekaj jeszcze chwilę! - odkrzyknął.

Gdy książę wyszedł z swej komnaty byłam wręcz szczęśliwa. Mam dosyć czekania i jestem nie cierpliwa. Mogę powiedzieć ze to pindrzenie się wyszło mu na dobre bo wyglądał jak Fack Boy i to dosłownie:

Sexy Neighbor | Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz