I Poszłam do domu Mina... Stałam pod drzwiami aż łaskawie mi otworzy i wreszcie się doczekałam. Ale Min jak to Min wstydu nie ma więc otworzył mi w bokserkach które bardzo opinały jego biodra i podkreślamy penisa oraz tyłek chłopaka. Gdy go zobaczyłam przegryzłam wargę, ale musiał to zauważyć bo uśmiechnął się pod nosem.
- Nie ładnie się tak gapić tam gdzie nie powinnaś... albo chociaż bądź bardziej dyskretna. - Powiedział zirytowany. - i uważaj bo ci ślinka pocieknie - zaśmiał się i zrobił cwany uśmieszek
- Dyskrecja i ukrywanie się jest do dupy - Powiedziałam i popatrzył na mnie z lekkim szokiem i lekko się do mnie... uśmiechnął. - A co do śliny spokojnie nie pocieknie... Nie dowartościuj się - powiedziałam z ironicznym uśmieszkiem
Nic się już odezwał poszedł na górę po rzeczy. Po około 10 minutach wrócił. Jakim cudem on się tak długo szykował? ja potrzebowałam 25 min i już byłam gotowa a on potrzebował kolejne 20 jezu... Dobra wracając przez głowę przylatywały mi obrazki Sugi wy gaciach, ale wyglądał... Seksownie... Kurwa nie, nie tak się bawić nie będziemy, ale jest jeden plus jesteśmy kwita.
Po około około 5 minutach byliśmy już w drodze na plaże na której byli Tae, Hope, Kookie i Jimin taaaa ciężko z nim będzie. Kiedy do jerzdzaliśmy na plaże zadzwoniłam do Tae zapytać gdzie oni się rozłożyli. Gdy dowiedzieliśmy potrzebnych nam informacji poszliśmy w stronę chłopaków. Idąc przez plaże każdy mężczyzna gapił się na mnie a na Suge nie robiło to różnicy że laski na jego widok mają już mokre gumeczki w stringach i pocieka im ślinka.
- chociaż raz nie jestem sam rozbierany wzrokiem - zaśmiał się co zrobiłam też i ja.
- Patrz tam są chłopaki! - ruszyliśmy szybszym tempem do miejsca przesiadywania chłopaków.
POV. Jimin
w myślach: Oby mi tylko kurwa nie stanął bo nie wiem gdzie sobie potem pomogę. Muszę trzymać pieska na obroży bo mi spierdoli...
POV. JungKook
W MYŚLACH: O kurwa seksowna, ale mam zajebistą psiapsi.
OD AUTORKI!!!!!
Przepraszam że tak późno, ale w dzień nie czułam się najlepiej :) Mam jeszcze do was bardzo BARDZO dla mnie ważna spawę. Chodzi mi o to że nie bardzo teraz wiem, o czym mam pisać i gdyby, ktoś był kreatywny chciał podać jakiś pomysł czy scenę bardzo chętnie przeglądnę jakieś propozycje na dalsze rozdziały. :) Dziękuje ^^
Bye Bye >3
CZYTASZ
Sexy Neighbor | Min Yoongi
Fiksi PenggemarDziewczyna, która została wrzucona z domu wyprowadza się do Busan. Spotyka dawno nie widzianego kuzyna. Poznaje również bardzo seksownego i szkolnego bad boya... Jak potoczą się jej dalsze losy... lub losy tej dwójki... | | | | | | | | | // inspirow...