0|2

827 52 11
                                    

3 AĞUSTOS 2018
CUMA

Toprak kişisinin engelini kaldırdınız.

5 AĞUSTOS 2018
PAZAR

Toprak: Sikik beynine selamlarımı iletiyorum.

Toprak: Engellemek ne demek lan? Yürek mi yedin sen?

Bulut: Niye sen sadrazamın oğlu musun? Engellenemez misin? Ayrıca şuradan sana bakınca bir engel görüyorum. Baya büyük bir engel bu. Kafanın içinde sanki. :)

Toprak: Çocuk. Sinirlerimi bozuyorsun.

Bulut: Onu boşver de sen beni mi takip ediyorsun? Yoksa her gece profilime girip beni mi izliyorsun?

Toprak: Ne alakası var? Engeli kaldırdığın an mesajlar yeniden mesaj kutuma düştü. Ben de küfür etmek istedim. Olay bu, lastik gibi sündürüp başka yere çekme.

Toprak: Hem ben sana hesap mı vereceğim? Daha kim olduğunu bile bilmiyorum. Şu isteğimi kabul etsen de seni bir görsem. Profil fotoğrafında sadece gökyüzü var. Adın ne?

Bulut: Bu, neden bu kadar önemli senin için?

Toprak düz değildi ve bu onu yeterince ilgilendiriyordu. Bulut'u görmek istiyordu, adını bile bilmediği bir insana açıklama yapıyordu ve onu daha ilk mesajıyla etkisi altına alan bu çocuğu merak ediyordu. Öğrenmeliydi.

Toprak: Merak. Başka bir sebebi yok. Olamaz.

Bulut: Fazla merak...

Toprak: Senin götüne yarrak, şerefsiz!

Bulut: Çok sertsin ve bu durum benim hoşuma gidiyor. Bunu yapma.

Toprak: Senin aklın yerinde değil. Hadi onayla şu isteğimi de göreyim seni. Zaten kullanıcı adın da bir garip. "birbulutolsam" diye kullanıcı adı mı olur?

Toprak Orhan Gezici, seni takip etmek istiyor.

Bulut bir süre ekrana baktı. Ardından onay butonuna tıkladı ve isteği kabul etti. Toprak gelen bildirimle beraber şaşkınca profile girdi ve ilk fotoğrafa tıkladı.

birbulutolsam Crazy! 🕺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

birbulutolsam Crazy! 🕺

Toprak gördüğü fotoğrafla sertçe yutkundu ve yeniden mesajlar bölümüne girdi.

Toprak: Böyle hayal etmemiştim.

Bulut: Beni hayal ettin yani?

Toprak: Muahalefetin açığını arayan iktidar gibi her sözümün içinden başka bir anlam çıkarma. Sinirleniyorum.

Bulut: Peki sen onaylayacak mısın? Ben de sadece profil fotoğrafını görüyorum senin.

birbulutolsam, seni takip etmek istiyor.

Toprak bir süre ekrana baktı. Onaylamaktan başka çaresi yoktu çünkü ondan etkilenmişti. Böyle beklemiyordu, tamam onun için dış görünüş çok önemli değildi ama bu çocuk gerçekten onun kalbine sert bir yumruk indirmişti. İsteği onayladı. Bulut hızlıca gelen bildirimle profile tıkladı ve ilk fotoğrafı açtı. Açar açmaz da hayran hayran izlemeye başladı.

 Açar açmaz da hayran hayran izlemeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

toprakorhangezici Huh!

Bulut: Sen de beklediğim gibi çıkmadın. Profil fotoğrafında daha çirkin duruyorsun.

Toprak: Ha gerçekte daha iyiyim yani?

Bulut: Diğer fotoğraflarında daha iyisin. Gerçekte görmedim seni.

Toprak: Görmek ister misin peki?

KALP KRİZİ [boyXboy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin