0

1.2K 58 24
                                    


30 TEMMUZ 2018
PAZARTESİ

Bulut: Hayat çok garip, değil mi?
(20.54)

Bulut: Sana göre garip değil anlaşılan?
(20.56)

Bulut: Hayatın çok mu düzgün amınakoyayım!
(21.00)

Bulut: Gerçi benim de hayatım düzgün. Çok da şey yapmamak lazım.
(21.20)

Toprak: O ettiğin küfürü senin götüne sokarım orospu çocuğu! Bir de seninle uğraşmayayım. Siktir git.
(22.43)

Bulut: Kalbimi kırıyorsun ama.
(22.43)

Toprak: Telefon elinde mi bekliyorsun?
(22.45)

Bulut: Konu sensen, elimde olmasını istediğim tek şey telefon olamaz. :)
(22.46)

Toprak: Sana bakınca midem bulanıyor. Siktir git. Gerçekten. Seninle uğraşacak vaktim yok.
(22.57)

Bulut: Bana baktığında midesi bulanan tek insan sen değilsin, merak etme.
(23.00)

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.

Bulut elindeki telefonun ekranına bakmayı sürdürdü. Yanlış kişiye mesaj atmış olamazdı. Her ne kadar onların bir araya gelmesi imkansız da olsa içinde olan şey umuttan başka bir şey değildi işte.

Toprak: Bak homofobik değilim, öyle demek de istemedim. Kusura bakma, ben sadece bu tarz mesajlardan artık sıkıldım. Homoseksüel değilim. Kendine başkasını bulsan iyi edersin. İyi geceler.
(01.01)

Bulut: İki yakası birleşemeyen İstanbul'u bile köprülerle birleştirdiler. Sen ve ben imkansız olamayız, sen eğer bu hikayedeki imkansızlığı yaratan olmasan.
(01.05)

Toprak: İmkansızlık yaratmak mı? Neyden bahsediyorsun? Ben erkek sevmem.
(01.05)

Bulut: Telefon elinde mi bekliyorsun?
(01.08)

Toprak: Yalnızca sosyal medyada geziniyorum.
(01.09)

Bulut: Anladım.
(01.10)

Toprak: Dediğim gibi... Kendine başkasını bulmalısın.
(01.15)

Bulut: Bir başkasını bulamam.
(01.15)

Toprak: Neden?
(01.16)

Bulut: Başkasını bulmama engel olacak kadar aklıma kazıdım seni de o yüzden.
(01.16)

Toprak: Alışkın olmadığım konuşmalar beni gerer ve ben şu an geriliyorum. Yeterli bu kadar.
(01.19)

Bulut: Seni bir daha rahatsız etmeyeceğim.
(01.20)

Toprak: Sevinirim.
(01.20)

KALP KRİZİ [boyXboy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin