Yaz ayında olmamıza rağmen oldukça kasvetliydi hava , sanki sinirliydi insanlara. Bende sinirliydim çokça ama benimki sadece onsuzluğa...
Radyoda yanık
İçli bir keman
Ağlasa nihavend acemaşiran
Radyoda yanık
İçli bir keman
Ağlasa nihavend acemaşiran
Ağlasa nihavend acemaşiran
Bir turna olsam
Yollara vursamSertap Erener yankılandı kırık dökük eski hayellerimde onunda dili LAL oldu benden sonra. Kapımda bekleyen hayali ansızın yine sızdı aklıma , aynı kelimeler yankılandı harabelerimde ...Siyah gözleri belirdi ilk -ah o hasretliğim olan güzel gözleri -sonra kirpikleri ok misali saplandı sol yanıma.Öyle çok acıdı ki içim nefesim kesildi,yağmura eşlik etti gözlerim . Kanatmadı beni ama keşke kanatsaydı belki de böyle acıtmazdı kalbimdeki bizi...Bir fısıltı yankılandı sonra allahım dedim keşke bağırsaydı...Bağırsaydı da asıl ona konuşupta herkese lal olan dilimi anlasaydı , bir ona susadığımı bilseydi .
"Cam kırıklarını bırak , elin acımasın. " diye fısıldadım . Ama asıl demek istediğim bırak peşimi daha fazla can kırığımız birbirimize batmasın . Derin bir nefes aldı önce sonra öyle bir şey söyledi ki allahım dedim kurşun yesem böyle acıtmazdı ki canımı.
"Acımaz . Herkese gülüp de bana lal oldu ya dilin ben ondan sonra hissedemez oldum zaten ..." Durdum. Tam o anda o zaman diliminin içinde sıkışıp kaldım gözlerindeki kederde öyle bir boğuldum ki cesedimi toprak bile kabul etmezdi benim .
"Bundan sonra ne cam kırığı ne can kırıkları uğrar bana Vera ." O konuştu ben sustum öyle bir sustum ki ciğerim yandı. Tuttuğum nefesini yavaşça verdim . O da aynısını yaptı . Bir kelime daha ederse kalbim durur sandım acıdan ama ona -can içime- baktıkça daha hızlı attı . Yapama dedim atama ne olursun ... Şimdi olmaz yavaşla yoksa ölürüz dedim dinletemedim . "Yapma , sus."
Ölüp bittiğim güzel gözleri kısıldı . Susadığım dudakları aralandı . İşte o zaman anladım ciğerimdeki yangın meğer onsuzluktanmış."İste sen yeterki gülüm , senin canın yanacağına ben hep susarım ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAL
ChickLit"Cam kırıklarını bırak , elin acımasın. " diye fısıldadım . Ama asıl demek istediğim bırak peşimi daha fazla can kırığımız birbirimize batmasın . Derin bir nefes aldı önce sonra öyle bir şey söyledi ki allahım dedim kurşun yesem böyle acıtmazdı ki...