🌙 5. Sırlar 🌙

65 26 66
                                    

Yeni bölüm için 20 yorum, 10 vote.
Lütfen bana destek olup vote ve yorum yapın. Desteklerinizi bekliyorum...

Keyifli okumalar 🌹

....

Nart'ın anlatımıyla

Kafeden çıktığımdan beri aklımda Elzem vardı. Onu daha önceden tanıdığım doğruydu. hayatımın dönüm noktasında onu görmüştüm. o uçurumda kendi kendine acısını püskürtürken kelimeler ağzından sertçe çıkıyordu. O günden sonra onu sürekli takip ettim. Nerede ne yaptığını, nerede okuduğunu, çalıştığını, ailesini her şeyini öğrenmiştim.

Fakat şöyle bir sorun var ki annesi sandığım kadında bir tuhaflık sezmiştim.

12 Gün önce

Yine Elzem'i takip ettiğim bir gündü. Karneyi tekerlekli sandalyemle Tekin ve Barış'ın sayesinde aldıktan sonra Elzem'i takip etmeye başlamıştık. Tekin ve Barış sağ olsun bana her konuda yardımcı oluyorlardı o kazadan beri. Kendimi onlar sayesinde toparlayabilmiştim az da olsa fakat insanın yürüyememesi çok kötü bir durumdu.

Elzem eve yaklaşmadan hemen önce orada durmuştuk. Yoksa anlayabilirdi onun peşinden bizimde durduğumuzu ve takip ettiğimizi.

Biz durunca Elzem'in kaç zamandır gördüğüm annesi de sokağa giriyordu. Bu kadında sürekli farklı bir şey vardı sanki. Tekin'e araştırmasını istediğimde İstanbul'da lüks villası ve mülkleri olduğunu söyledi. Aynı zamanda yaşayan hiç kimsesi olmadığını, Elzem ile yalnız yaşadıklarını söylemişti.

Tuhaf bulduğum şey ise İstanbul'da o kadar mülkü varken kızını İzmir'in en ıssız sokaklarında neden yaşattığıydı. Arabanın camları filmli olduğu için bizi görmemişti fakat azıcık açık olan cam sayesinde biz onun sesini duyabiliyorduk.

Hararetli bir şekilde "Ne demek bizi bulmak üzereler ? Size demedim mi tüm bilgilerimi gizleyecek kimliğimi deşifre etmeyeceksiniz diye! Nermin Ulu ve Sinan Ulu eğer bizi bulursa sonunuz çok kötü olur anlıyor musunuz! " dedi kadın.

Çattığım kaşlarımla ne demeye çalıştığını ve sürekli etrafa bakınan telaşını çözmeye çalışıyordum.

Tekin ve Barış'a döndüğüm de onların da şaşırdığı bariz belliydi. Tekin'in anne ve babasından bahsediyorlardı.

Bu olayın çok karışık olduğunu ve İstanbul'a gittiğimde ilk işimin Nermin teyzeyle Sinan amcaya uğramak olacaktı.

Çok geçmeden Elzem göründü sokağın başında. Hızlı adımlarıyla bahçeye girip kapıyı açtı. Kapıyı ardından kapattıktan bir süre sonra elinde telefon kapıyı açtı. Telaşlı görünüyordu ve ağlıyordu. Ne olduğunu çok merak ediyordum şu an.

Yine aynı telaşıyla içeriye girip çıkmadı. Ta ki ambulans gelene kadar. Ambulans gelip içeriden Elzem'in annesini sedyeye koydu. Elzem içeriye tekrar girdiğinde, ağzından kan gelen kadın sedyeden kalkıp elindeki bir tomar parayı çıkarıp oradaki sağlık çalışanlarına verdi.

Olayı büyük bir şokla izliyorduk şu an, bu durumu çözecektim kesinlikle. Hiç normal değildi.

Kadın tekrar sedyeye yattığında ambulansın içine yerleştirdiler. Elzem elinde bir çantayla geldi ve öne oturdu. Ağlıyordu şu an ve çok tedirgin görünüyordu.

Ambulans ilerlerken biz de peşinden gittik. Hastaneye varınca Tekin ve Barış arabadan inip tekerlekli sandalyemi getirdiler. Yardımcı olduklarında onlara her zaman baktığım gibi minnetle bakıyordum. Bu adamlar benim kardeşimdi kesinlikle.

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin