Zorlu yemek ~

34 4 0
                                    

marketin arka sokağına girince Dilşah gözden kayboldu bende derin bi nefes aldım .

-dolunay al şu posetleri be !

+ hayvansin sen ! benim gibi bi prensese poşet mi tasitcaksin ?

- puhahaha ne prensesi la kafana taç taktin diye prenses mi oldun ? ahahhah

+ uf slk ben prensesim bi kereeeee sen taşı

- hahahah prenses öyle mi ?külkedisinin baloya gidemeyen versiyonu musun sen ? al şunları ya senin hepsi .

+ çalış koleee ben prensesim sen tasicaksin

- bunları odeyeceksin ama sen ona uzaktan öpücük atıp koşarak önden gittim . apartmana girip asansöre binip 3 e bastım posetleri alıp görüşürüz deyip indim . eve gelip aldıklarımi yerleştirirken zil çaldı . durbunden baktım bi erkek . allam cok popiym ya kapıda erkekler filan .s biraz 5 yasında gibi ama olsun ya . neyse diyerek kapıyı açtım .

+ evet ?

- şey siz dolunay misiniz ?

+ evet ?

- anneannem aksam yemeğine bize gelsin annesi yok kalmasın kız dedi

+ anneannen ?

- şey Aynur

+ ha tamam sende torunsun sende torunsun ne salak ya neyse çocuk bu annsjssj

- evet ben burak furkan un kardesiyim

+ ha tamam canım gelirmiş de deyip kapattim. tabi ki gitcem ne sandiniz . furki benim . şarkı açıp dusa girdim banyoda şarkı söylemek ve ördek gibi çırpınmak gibi bi huyum vardır huyum çıksın . ordeklerimi almadan dusa girmediğimi yazmama gerek yok sanırım ahbzjsishwh . dustan çıkıp üstümu giyindim saçlarıma hafif dalga vermeye karar verdim saçlarım açık çikolata rengi ve belime kadar,altın sarısı ya da değişik bir renk değil dalgalı falanda değil bildiğin pırasa saç öyle her kızın saçı gibi sıradan iste . sonra 7 gibi çıktım üst kata . kapıyı aşkım açtı tabi elinde telefon yüzüme bile bakmadan geç dedi . evi bildigimden mutfakla birleşik olan oturma odasına geçtim Aynur teyze ve Burak ordaydi . Burak Jonny bravo izliyordu . ayyy en sevdiyiiim ki bu deyip hemen oturdum . o değilde bu burki biraz sirnasik çıktı biraz ah be bebisi az büyük olaydin abini değil seni alirdim ama nasip değilmiş .s kucağıma oturdu yemeğe kadar çizgi film izledik derkeeeeen hayatimin hatasını yaptığımı fark ettim . lan ben yemek yemem ki .s hamburger yerim makarna yerim ev yemeği yemem ben . bide aşırı yemek secerim ben sarımsak görünce aglarim bulgura alerjim var boyle kabariyorum falan .s bu furkinin yaninda sissem bu dalga geçer ama . neyse bindik bi alamete diyerek oturdum masa ya. furkinin yanina.

1 yoğurt çorbası - yicez ya o kadar kötü değil hem her turlu çorbayı severim ben diyiiiiip balinanın üstünden su attırmasi gibi hopurdeterek yedim çorbayı. 

2 manti - çoğunuz inanamayacak ama ben manti sevmiyorum .s ya zorda kalırsam yerim ama sevmiyorum . hayır demek olmaz diyerek yedim ama nasıl bi yemek sevmiyorum dedigime ben utandım jhshsui sarımsakli yoğurt dokmedikleri için onları ailecek bi kez daha sevdim snsjsj.

3 karni yarık - pilav - ben pilav yemiyorum .s cidden yemiyorum kuru kuru bisey o . karni yarık var anasını satiyiim ya yiyim gitsin diyerek aldım . bi dk . karnı yarığa fasulye mi koydun teyzem sen ya ay ne o domates biber salata mi koymuş bu içine ya .s teyzos yapma ama artik bi yerde akraba sayılırız .s derkeeeeen aman allahim al şuan canımı ev araba furkiyi bile istemem şuan beni al yerin bi kat dibine sok . ora bisim ev hdisixhdhdj. her neyse gözlerim doluyor hissediyorum .

- dolunay begenmedin mi kızım yesene

+ yicem teyzecim ben çok şey doydumda ben bi duruyum . ay yicem ya .

yicem de nasi yicem ben ya . furkan da tip tip bakıyor ay yedi o . ay yeme ya karşımda o koca sarımsağı . ahy atti ağzına ogk ölüym ben .

- yesene dolunay seni yesem ?

+ yicem furkan ya çok doydum da ben

kulağıma eğilip o yemek bitmezse seni o kıza veririm bana borclusun ne dersem yapacaksın çakma prenses dedi biseyler daha diyordu ama sarımsak kokusunu aldıktan sonrasını hatırlamıyorum . bayilmisim . sarımsağa karşı boyle atarli olduğum için küçükken kendimi vampir sanıyordum bsjsidjdh bide ben beyaz tenliyim bide tenim soğuk - aşırı kansizlik - vampir prnss bheeen .s .s .

ayıldığımda bi yatak odasında yatıyordum . nere be burası naptiniz banaaaağ . diye aniracakken furkani gördüm. ay bebeğim benim ya yatağa mi attın beniii canisi tamam da erken ama ya . ay o neee Aynur teyzem sende mi burdasin ya . sen napiyosun burada yaa . ay bunlar beni içeri odaya getirmiş furkan mi taşıdı kucağında -picsmilepicsmile-

-dolunay iyi misin kızım

+ iyiyim ben ya noldu ki

- bayıldın canım bizde seni buraya getirdik

+ ha saolun teyzecim ben gidiyim artık deyip kalktim

- iyi misin dolunay ? furki allah aşkına yaklaşma kuscam ya bi git ya .

+ iyiyim saol ben gideyim

- ben seni indireyim beni indirmek derken götürmek anlamında mi ya götürmek derken hangi anlamda oda var abjzjsj neyse bebisim sen bugün benden uzak dur sogumayim senden öpüjük .görüşürüzzzzzz deyip kaçarak uzaklastim .

papatya prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin