örgüt

19 2 0
                                    

arkadaşım esma arayıp bodrumdan döndüğünü söyleyince basket potasında buluşalım deyip kapattım . mavi şortumu giyip üstüne beyaz bir tişört giyip sarı konverslerimi de giyince hazırdım saçımi at kuyruğu yapıp evden çıktım. asansör 4. katta açık mı kalmış herhalde ya off işin yoksa 1 kat yukarı çık bide .

( turuncu çocuk tutuyormus asansörü önüne siyah uzun bir şey koymuş)

+ meraba ben asansörun kapısı açık kaldı sandım da

- beklersen birlikte inebiliriz

ben kapıda beklerken içerden kocaman bavul tarzı bisey alıp geldi .

-hadi gidelim

+tamam

asansörde de ilk konuşan ben oldum

+furkan evde mi

- bilmem

+ nasi ya sanki başka evde yaşıyor bilmem ne ya vardır ya yoktur göt kadar evde nasıl göremeyeceksin yani

- ne var aranızda

+ furkanla

- babaannemle

+ üst komşumuz iste çok severim hep biz...

- saf mısın yoksa şaka mi yapıyorsun furkan la diyorum

+ sadece arkadaşız

- öyle olsun

+ bunlar ne hem

- söyleyemem

+ ya merak ederim ben

- kimseye soylemeyecegine söz ver

+ söz

- bi örgüte üyeyim

allahım ne örgütü ya bunlar ailecek manyak biri Maganda biri ne olduğu belli değil . resmen anan baban yok mu senin tipli bi bebe bu . bi kere dövmesi var ben en son dövme yaptircam diye evden kaçtığımda babam polisle basmıştı olay yerini . kıyafeti değişik ama hoş bi tarz saçları kısacık ama ona aşırı derecede yakışıyor kısık gözleri var ya da hep güneşte ve gulerken karşılaştık furkandan yakışıklı değil çoğu erkekten yakışıklı değil ama sempatik turuncu olması ilgimi çekiyor galiba . her şeyi geç örgüt uyesiyim ne demek .

bi dk NE DEMEK ÖRGÜT ÜYESİYİM ?

papatya prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin