eve gelip direk yatağıma atladim . ayh götüme bisey battı yaaae diyerek zipadim. telefonum evde mi kalmiiiiis hic eksikliğini hissetmedim abjsjsj . ekran kilidini açtım .OHA ! kim bil ? yok canım söylemem sen bil ? ya hadi hadi bil ? çayda kahvaltı da yeniiir acaba nedir nediiiiir ? A-D-E-M !!!!!!
mesajı acamadim elim Ayağım birine girdi titremeye başladım heyecanlaninca titriyorum da biraz . aglamaya başladım . ya ben bu çocuğa aşıktım . öyle herkese yakışıklı yok taş falan diyorum ama kimse umrumda değil . zaten furkanin da umrumda değilim . ya tamam cirkinim falan ama yinede 1 tane ya 1 tane erkek beni sevmez mi benim için her şeyi yapamaz mi ? neden ? müzik çaları açıp yatağıma yattım .sezen aksu-sari odalar . mesajı açtım .
gönderen : şebek aşkımmmmm :) - evet hala degistirmedim -
bak kızım ayağını denk al seni sevmiyorum dedim benden uzak dur . bugün dilsahin yanina gidip bi çocuğu tanıştırmis sevgilim demissin bana söylesn kiskanayim diye . sıktır git ne ona ne bana bulaş .
nö nö nö beybi ben bunu kabul edemem 1. si asla ama aslaaaa i kizin ayağına gitmem 2 .si ben sevgilim hit ademe şöyle mi demisiiiim.pis orospu o kız bunu ödeyecek .
numarayı sil ?
evet ?
onayla.
bende bunu size odetmezsem . diyerek kendimi hafifçe şarkıya sonrada uykunun kollarına bıraktım . -ben senin hayatından gittim oluuuum hadi yerime koy birini koyabilirseeeen .. -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
papatya prenses
ChickLitdolun hayat dolu 17 yasinda ama 3 yasında gibi davranan bir kızdır kapı çalar hayatı değişir . hem komik hem romantik bi hikaye :)