zil sesine uyandım . basım çok ağrıyordu . ne varrr yae diyerek yataktan kalkıp sürünerek kapıya gittim . o değilde ben boyle uyumusum abbsjsjsj.kapıyı açtım . furkan .
+ne var yae sabah sabah ?
-şey ya ben evde sıkıldımda biz film izlesek ?
+ olur zaten pek iyi sayilmazdim kafam dağılır gelsin ya diyerek aldım iceri. hoş geldin kocaciiiiim ekmek almayı yıne mi unuttun ya diyecekten noluyo ya 10 yıllık evli triplerine girdim .
- ben bi kaç tane film getirdim istediğini izleyebiliriz ne tür film seversin?
+ mm şey fark etmez
- romantik olur mu ? ohanzitevereyşin. romantik film izleyelim mi diyen erkek ? al besle, sev , koru , neslini cogalt bunuuuun . neyse ki hic havamda değilim bebiş artik seninle olacağı da yok o yüzden eve de atmisken film ayağına köşelere sıkıştırıp ellemicem yoksaaaa biliyorsunuz beni.
+ ben sevmiyorum ya öyle vıc vıc ağlayan insanlar fln .s komedi olsun ?
- recep ivediki izleyelim birlikte osura osura ?
+ bak olur o olur izleyelim mi ?
- sen otur konuşma ben ne istersem o .
bak bak bak atarlara bak oldu evimin direğiiii . sen kimsin ki senin istediğin oluyor benim evim benim kurallarim .
+ tamam .ya normalde her türlü atarimi yaparım da yorugunum ya ben ya ondan o.derken film başladı . ' bir gün ' . ademle izlediğimiz ilk film . gözlerim doluyor hissediyorum kalkıp kapatmak istiyorum hic gücüm yok . dünyanın en güçlü insanı da olsan sevdiğinin karşısında boynun kıldan ince yazmıştı face ye kırogillerden bir kankam . insan ayrımı yapmam her türde arkadaşım vardır abhsjw . gelip başımı kaldırdırıp dizine koydu . manda gibi yatmisim koltuğa ya .s .s
- niye agliyorsun ? en sevmedigim bastan 2. soru bu soruyu duyunca daha çok ağlarım sümkürerek ağlarım . tabi ki öyle oldu ve ağlamaya başladım . elinin tersiyle göz yaşlarımi ittip başımı eliyle kaldırdı göz göze geldik dudağınıma değen soğuk nefesini hissettim. biraz yaklassam öpecek kadar yakındık . dolunay dolunay diye bağırıp yanaklarıma vurmaya başladı . oha bayilmisim dolunay kullanma kılavuzu madde 23# eğer dolunayı fazla heyecanlandırırsanız nefesini bırakmayı unutur veeeee bayılır.
- iyi misin iyi misin ?
+ evet ya şey birden başım döndü ya iyiyim .
- off kızım ya her yerde bayılacak misin böyle çok korktum .zıplararak yattığım yerden kalktım kafamı çenesine çarpmayı da ihmal etmedim elbette hzhdjdjdm.
- ahhhy
+ şey pardon
- of tamam ya
+ hadi film izleyelimmmmm
- tamam sen sec hadi
+ recep ivedik olsuuun
- ben sevmiyorum çok yapmacık çok iğrenç ayrıca çocuklar için uygun olmadığını kötü ornek olduğunu düşünüyorum.
+ izleme öyleyse koca bebek
- aç hadi sonra gulerek kendimi yerlere atarak filmi izleyip her şeyi unuttum güldüm güldüm güldüm . film bitince furkan ben artık gideyim dedi tam giderken durup ;
- birlikte yiyelim mi yemeği . oh nö nö nö .baby . ben ayni hatayı tekrar yapmam . tamam yaparım ama ayılıp bayilmaya çok meraklı değilim bu kadarı yeter . ben bunları düşünürken yanagimda ıslak biaey hissettim . bi dk. bni öptü .s .s beni niye öpüyor lan bu kim ki beni öpüyor .s gitti namus fln eksilerde . babannem görse evlendirir bizi . bayramda teyzelerinin öptüğü gibi yalayarak öptü . ve tiksinmedim elimi oraya sürüp tükürüklerimiz karissin çocuğumuz olur belki diyerek ağzıma soktum . yalan be sende hemen yiyosuuun .
- neyse görüşürüz .
ve kapıyı çekip gitti . bende ilk öpücüğü okulun en çirkin çocuğu tarafından çalınmış allam napcam ben diye dusunecekken . iyi dolunay ya bebisim yanaktan minik biseydi hem çok şeker bu çocukkkk . diyerek içime su serpince içeri girip kendimi koltuğa attım ve müziiiiik . tabi tabi kim seviyor belliiiiiii sana akıl daha yeni mi geldiiiiiii.
-----------------------------------------
arkadaşlar voteler geliyor yani geliyor dediğim 15 tane ama olsun :) okuyup okumadiginizi anlamıyorum kimse okumayinca da kendime yaziyormusum gibi hissediyorum o yüzden yorum atarsanız sevinirim :) artık multimedya koymaya da başlayacağım :) öpücükler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
papatya prenses
ChickLitdolun hayat dolu 17 yasinda ama 3 yasında gibi davranan bir kızdır kapı çalar hayatı değişir . hem komik hem romantik bi hikaye :)