kuzen ! ?

25 2 0
                                    

kapıyı açtığımda karşımda turuncu bir çocuk duruyordu.adeta bir havuctu anne karnında değilde havuç gibi toprağın altında falan büyümüştü galiba ya da önceki hayatında havuctu en kötü ihtimal babası manavdı . hani vardiya bi şarkı çok tatlısın güzelsin şekerci mi baban senin kasın kara gözün kara kömürcü mü baban seniiiin ? bu mantıkla gidersek babası kesinlikle manavdı.

*şey meraba dolunay

iyi de sen kimsin nerden biliyorsun adımı allah allah ya ev yol geçen hanı gibi mübarek .

* dolunay ? ay pardon ya ben yine içime ata ata konuştum demi 

+sen kimsin ? sen kimsin ne ya . hofff . yanlışlıkla arayan birbirleri olunca hep sen kimsin yae ? derim sonuçta adam sıfatını görmüyor tanımıyor istediğini de ama birinin yüzüne sen kimsin demek nedir kimsiniz de bari a salak kız . furkanın koluma çarparak yanımdan geçmesiyle sarsılıp kendime geldim

+oha hayvan mısın furkan ?

- ne işin var burada

+ benim evim ya mal mısın

- sana demedim resmen ezdi beni bildiğin yerin dibine soktu küçük düşürdü hayatımda hic böyle susturulmamıştım .

* babannem gezmeye gitmiş burakta abim dolunay ablaya gitti deyince buraya geldim

- tamam yukarı çık geliyorum

+ aaa siz kuzen misiniiiiz ? hicte benzemiyorlar ya zaten öyle oluyor benim kuzenim var mesela zenci bende rus kızları kadar beyaz ve narinim ya tamam o kadar esmer olmayabilir ama esmer beyaz ten iyidir yazın yatırsın güneşe hooop esmer kışın hoop beyaz . hop deyince aklıma tavşan geldi ha bu arada o kadar beyazım ki anasınıfında tavşan olmuştum bembeyaz giymiştim . ama hangi oyunda dersiniz ? pamuk prenses ve yedi cüceler . prenses ben değildim inanabiliyor musunuz . lan cüce bile değildim . öğretmen 7 cüceleri 8 yapmıştı ama 9 yapamam deyip beni tavsan bi arkadaşımı da ağaç yapmıştı 8 oluyor 9 olmuyor 10 olmuyor tabi . öğretmene gidip ben prenses olcam dediğimde :prenseslerin saçı uzun olur dolunay senin ki erkek gibi şeymanin saçları kalçasına kadar prenses öyle olur demişti . hayır anlamadım yani 5 yasında çocuklarız 5 yılda nasıl uzattin bileğine kadar saçlarını . o günden sonra hep saçlarım götümü geçince prenses olcam sanıyorum . her neyse ya bunlar cevap verdi mi kuzen miymis bunlar ?

- evet kuzeniz . biz yukarı çıkıyoruz sonra görüşürüz .

+ ya olur mu öyle gelin bize makarna yeriz iste

* ben bayılırım makarnaya bana uyar tam içeri girecekken furkan omzundan tuttu

-yok öyle bi dünya Merih'cim . -melih ya da meriç demek istedi yanlış anladım galiba -

+ 1 dk ya bi tanışsaydik

deneme kalmadan melih meriç her neyse onu da sürükleyerek gittiler.

papatya prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin