6| Leonora |

260 11 13
                                    

Medyada Leonora var. Anlaşıldığı üzere bu bölüm Leonora ile tanışıyoruz. Bölüme geçmeden önce ondan biraz bahsetmek istedim. Ayrıca bir de soracağım soru var.

Neyse dediğim gibi bu bölümde Leonora ile tanışıyoruz. Leonora Parkinson, soyadından anlaşıldığı üzere Pansy'nin kızı. Şimdi 'soyadı neden Parkinson, babasının soyadı ne?' gibi sorular sorulmadan önce ben cevaplamak isterim.

Leonora'nın babasının, Leonora'nın doğduğundan haberi yok. Bu yüzden Leonora annesinin soyadını kullanıyor. Dediğim gibi o Pansy'nin kızı ve huyu da ona benziyor. Bayağı bir gıcık olacağız ona anlaşılan.

Ayrıca bir de sorum var. Diğer bölüm yine 1. sınıftan mı devam edeyim yoksa diğer seneye mi geçeyim? Ya da bir iki sene atlasam mı? Çok kararsız kaldım. Eğer 1. sınıftan devam et derseniz biraz zorlanacağımı düşünüyorum. Yine de sormak istedim.

Not: Bu bölümde kullanılan iksirlerin birinci sınıfta öğretildiğinden pek emin değilim.

Neyse, hadi iyi okumalar!

---------------

Scorpius, son bir haftadır bir çift gözün onu izlediğini hissediyordu. Her an takip ediliyormuş izlenimine kapılıyordu; kütüphaneye giderken, sınıflara giderken, yemek yerken. Bundan rahatsız oluyordu fakat kimseye belli etmiyordu. Bazen aslında öyle bir şey olmadığını, stres yüzünden hayal ettiğini düşünüyordu kendi kendine.

Her gün stressiz, sıkıntısız bir güne uyanmak için dua ediyordu. Fakat bunun pek işe yaradığı söylenemezdi. Bir yandan Rose onları gördüğü her yerde elinden geldiğince laf söylüyordu. Bu yetmezmiş gibi Sylvia önüne gelen herkese patlayıp, öfke nöbetleri geçiriyordu. Ki onu sakinleştirmek tamamıyla Scorpius'a kalıyordu.

Derslere gelince; Scorpius iksir dersini çok seviyordu. Babası Draco Malfoy düşünüldüğünde, iksir dersine yeteneğinin olması şaşılmazdı.

İksir derslerinin genelinde Albus ve Sylvia'nın iksirleri sürekli taşmak üzere gibi dururdu. Bu yüzden Sylvia sürekli kendi kendine homurdanıyordu. Scorpius'un ise koca sınıfta tek rakibi Rose Weasley'di.

Profesör Kennedy onlardan ne zaman bir iksir yapmalarını istese Rose ve Scorpius göz göze gelirdi. Daha sonra ikisi aynı anda malzeme dolabına koşar, çoğu şeyi devirirdi. Bu yüzden de ikide bir cezaya kalırlardı.

Yine iksir dersindelerdi. Profesör Kennedy, her zaman yaptığı gibi dersten önce bazı iksirlerin ne işe yaradığını soruyordu. Böylece binaları için hayli puan kazanıyorlardı. Bir nevi avantajdı bu öğrenciler için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Destiny  (Scorpius Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin