Oleh kerana jam baru menunjukkan 7:00 pagi aku melangkah perlahan untuk ke sekolah ada 30 minit lagi sebelum masuk kelas.....hyung aku? Setiap hari hyung aku akan dihantar oleh appa untuk ke sekolah aku ?? Dibiarkan jalan kaki weh aku ulang LAGI JALAN KAKI!!! Korang pernah jalan kaki tak? Bila aku mengadu yg aku penat ulang alik jalan kaki ke sekolah aku akan dapat jawapan 'bukannya jauh sekolah tu apa susah jalan kaki' itu je jawapan setiap kali aku tanya. Susah tu taklah susah tapi sekolah ni jauh kot 1km weh! 1km! Kau rasa itu jauh ke tak??? Kekadang kalau aku lambat aku akan berlari sejauh 1km ni kalau kereta appa aku limpas aku dibiarkan berlari dalam keadaan yg penat tanpa berhenti kau rasa??? Setelah penat aku berjalan sampai gak aku kat sekolah dalam keadaan yg berpeluh dan tercungap-cungap dari jauh aku boleh nampak hyung ku bergurau senda dengan kawan kawan nya lantas aku pergi ke sana untuk meminta duit sbb aku lupa nak minta duit kat omma tadi....
Kth:"hyung"
Aku memanggil abngkuKnj:ape?
Jawab abangku acuh tak acuhKth:nak minta duit sbb tadi taehyung lupa nak minta duit ngan omma
Knj:kau ni penipu betul lah taehyung tadi aku nampak omma bagi kau duit
Kth:tak hyung ! Betul taeh lupa nak minta duit
Knj;huh senanya kau cemburu kan omma bagi aku banyak drpada kau sbb itulah kau minta duit dengan aku haha kau ingat aku bodoh ke taehyung?*senyum sinis*
Kth:tak!!
Aku menafikan kenyataan abg aku....Knj:kau ni buat malu aku jelah!
Usai bekata begitu hyung aku trus beredar bersama kawan kawan nya yg lain.....ramai juga org yg menyaksikan perbualan aku ngan Kim NAMJOON aku hanya mampu menunduk malu...walaupun aku lahir daripada keluarga yg berada tapi satu minggu sekali je aku kena bagi belanja kalau namjoon setiap hari pula nampak tak perbezaan disitu? Itupun belanja eii paham paham lerh....
Kriing!!!
Loceng pun dah berbunyi tanpa berfikir panjang aku trus beredar untuk pergi kekelas....
YOU ARE READING
KIM TAEHYUNG+SAD LIFE
Fanfictionhidup nya sentiasa dihadiri dengan kesedihan ...dia sanggup korban kan diri demi org yg dia syg..