Dalam perjalanan ke kelas aku hairan melihat org berkerumun di depan kelas lantas aku berlari...ke situ .... terbuntang mata ku apabila melihat hyung ku pengsan pantas aku memberitahu cikgu untuk membawa ke hospital sbb penyakit hyung muncul balik....
Skip(hospital)
Aku menunggu resah di ruang menunggu di hospital itu...pertama aku risau ttg keadaan hyung kedua pasti omma appa salah kan aku sbb tak jaga hyung....aku bukan tak mau jaga tapi tiap kali aku ikut hyung aku pasti dia akan halau aku....menggigil aku melihat muka bengis omma dan appa ku yg sdg menuju disini.....hati ku berdoa agar omma appa tak marah aku....
Omma:apa kau dah buat dengan anak aku???
Kth:mana ada apa apa omma ta..eh nampak hyung sdh pengsan masa tqe nak masuk kelas
Omma:aku ckp dengan kau kan jaga dia kenapa kau degil sangat hah?! Ke kau nak sangat anak aku mati?!! Hah macam tu ke!!???
Tinggi suara omma org disekeliling mula melihat kami...
Kth:tak omma taeh minta maaf omma
Omma: kalau terjadi apa apa dengan anak aku aku takkan maafkan kau!!!
Lantas aku pergi ke arah omma ku dan meminta maaf tapi apa yg aku dapat omma menendang kaki ku sehingga aku jatuh melutut di depan omma ku....sungguh sakit ya Tuhan tapi aku gagahkan diri untuk berdiri untk menuju ke arah appa ku yg diam tdak berkutik...tapi blum sempat aku berkata satu tamparan hinggap di pipi aku...sakit sangat
Appa:sebab kau lah anak aku jadi macam tuuu!!
Pakk!!! Tamparan kedua hinggap lagi....tadi pipi kiri skrg pipi kanan.kau rasa sakit tak?
Appa:kau pergi dari sini!! Ppali pergi!!!
Dengan kaki yg sakit aku melangkah dalam keadaan yg terhinjut hinjut aku berjalan keluar hospital aku trus berjalan tanpa alah tuju terasa sangat sejuk bandar Seoul ini bila hujan turun aku tak peduli dengan hujan.....air mata yg aku tahan tadi akhirnya jatuh berteman kan dengan hujan terasa dada aku sesak sebab menangis....tak sangka kan seorang appa dan omma sanggup buat anak dia macam tuuu...?? Aku tak tahu Dorang anggap aku ni apa??? Samada binatang ke atau manusia?? Sedangkan binatang pun layak di beri kasih sayg apatah lagi aku manusia yg ada perasaan dan akal....? Terasa kepala ku sangat sakit dan aku pun pengsan di tengah jalan raya dengan hujan yg masih galak turun.....tdak cukup dengan itu sesuatu tlh melanggar aku membuatkan kepala ku mengalirkan darah dan dunia ku mula gelap....
YOU ARE READING
KIM TAEHYUNG+SAD LIFE
Fanfictionhidup nya sentiasa dihadiri dengan kesedihan ...dia sanggup korban kan diri demi org yg dia syg..