No one pov
Hari demi hari keadaan kesihatan taehyung semakin truk...bora yg sentiasa menjaga taehyung tdak kira siang ataupun malam...dia akan ttp tunggu sehingga taehyung bangun....tanpa taehyung hidup dia mula dirundung kesunyian yalah kan Bora mana ada sesiapa dalam hidup dia sama seperti taehyung tdak bernasib baik dalm kehidupan....P.bora pov
Aku memandang sayu muka taehyung yg persis seperti mayat hidup...kaku,pucat,lemah....aku cuba berdalih bahawa masa taehyung masih lama doktor bukannya Tuhan kan? Tapi kalau ianya betul macam mana? Setiap hari aku akan dtg sini dan berharap taehyung bangun tapi macam semua nampak sia sia je.....tangan nya yg kaku aku pegang terasa sejuk tangan itu...air mata yg ditahan akhirnya jatuh jua.....aku tak tahu aku ni anggap dia apa? Tapi perasaan cinta tu makin lama makin meninggi walaupun dia tak pernah tahu aku anggap dia lebih drpd kawan...terhinjut hinjut bahu menahan tangis.....
P.bora:tae bangunlah...jangan buat aku macam ni....aku dah takde siapa siapa lagi dlm dunia ni....*menggoyangkan tangan v*
Taehyung:*mata tertutp* *dlm keadaan yg lemah* aku tak boleh buka mata Bora.... kepala aku sakit sangat....jeball jangan paksa aku .....sakit Bora sakit....biarkanlah aku mati kalau aku hidup pun takde guna org yg aku syg nak sangat aku mati...
P.bora:jangan macam tu Tae kau kena kuat...buka mata...nanti kau buat operate tuuu and then kalau berjaya kau akan lupa ttg keluarga kau and kau boleh hidup bahagia....
Tae:mianhae Bora aku tak boleh aku lemah aku tak kuat....aku taknak buat operate tu...
P.bora:kenapa kau tak nak bu-
Belum sempat aku menyambung ayat aku tiba tiba mesin nadi taehyung berbunyi.....
Tit~
Tit~
Tit~
P.bora:andwae taehyung jeball bangun.... doktor...ppali..!!!
End pov Bora
No one pov
Kelihatan beberapa nurse dan doktor berpusu pusu masuk ke dalam wad taehyung
Doktor:sila keluar kejap
Bora pun keluar dengan linangan air mata ...dia tahu sepatutnya hari ni taehyung buat pembedahan tu tapi dia belum jumpa penderma otak....teresak esak dia menangis diluar wad itu....dia tahu hari ini bakal tiba...tapi dia memohon bukan hari ni bukan masa ini bukan saat ni....dia masih mau meluangkan masa bersama taehyung walaupun sekejap dan kalau boleh dia nak bersama sama dengan taehyung selamanya..... walaupun dia tahu that's imposiblle...
YOU ARE READING
KIM TAEHYUNG+SAD LIFE
Fanfictionhidup nya sentiasa dihadiri dengan kesedihan ...dia sanggup korban kan diri demi org yg dia syg..