Aku dan Bora pun masuk .....ingin sahaja aku memeluk dua org figura ini tapi tak bisa...
Tae:omma
Setelah aku memanggil serentak pandangan mereka terarah ke arah aku......dengan muka bengis lebih kepada kebencian...
Omma:kau buat apa sini?
Tae:nak lawat hyung
Omma:HEI KAU TAHU TAK OLEH SEBB KAU ANAK AKU JDI BEGINI TAU KALAU KAU JAGA DIA BAGUS BAGUS BNDA NI TAKKAN JADI KAT ANAK AKU....!!!!
naik seoktaf suara omma tapi aku gagahkan langkah ke arah omma aku....
Omma:jngn dekat dengan aku lah 'PEMBUNUH'!!!!
Tae:omma tae minta maaf...
Keadaaan aku yg lemah aku gagahkan diri melutut di depan omma air mata mengalir laju di pipiku....pandangan Bora aku hiraukan.....
Tae:omma tae minta maaf omma jebal jangan buat Tae macam ni...omma....
Omma:HEI!!! LEPASKAN TANGAN JIJIK KAU TU DRPD TANGAN AKU LAH TAK GUNA DASAR PEMBUNUH TAK SEDAR DIRI...!!!!
terlepas pegangan ku di kaki omma apabila appa menarik ku drpd belakang...terasa sakit belakang ku akibat hempasan drpd lantai hospital itu...lantas aku berdiri...air mata ku diseka...omma appa ku pandang......sakit hatiku di perlakukan sebegitu rupa...
Tae:ok fine...mmg omma appa tak pernah anggap tae ni anak korang kan? Setiap kali Tae minta maaf tapi apa yg Tae dapat? Korang maki hamun Tae ..korang tendang Tae. Korang pernah terfikir tak apa perasaan tae??? Hah??!!......tae cuba tak menangis depan korang semua sbb Tae cuba berlagak kuat...depan semua org...setiap hari rindu tae dengan omma,appa,hyung tak pernah pudar tapi see? Ini yg korang bagi taehyung....ya mmg tae pembunuh .....disebabkan tae hyung jadi macam tuuuu....puas hati korang??? Satu je Tae nak cakap sejahat mana pun korang dengan tae tapi tae ttp syg omma,appa especially hyung.....selamat tinggal...
Usai mengatakan itu aku keluar drpd wad itu dengan linangan air mata .......aku mendapat kan Bora yg diam tdak berkutik ....mungkin dia nampak apa yg terjadi ...see jelas tak.?? Kalau Dorang syg kat aku pasti Dorang akan keluar dan halang aku....tapi benda tuu takkan jadi...
YOU ARE READING
KIM TAEHYUNG+SAD LIFE
Fanfictionhidup nya sentiasa dihadiri dengan kesedihan ...dia sanggup korban kan diri demi org yg dia syg..