7

445 26 0
                                    

Jimin pov:
Zobudil som sa na to, že ma niečo tvrdé tlačí na tváry. Super zaspal som v kancelárii a ešte k tomu aj na pere a teraz ho mám otlačené na tváry...

Takže som ani nešiel domov? Super koľko je vlastne hodín? Pozrel som sa na mobil a bolo presne 9:00.
,,Wau prvýkrát po dlhej dobe včas v práci..." zasmial som sa a išiel sa trochu umyť do kúpelne.

Keď som sa vrátil Jungkook už sedel za svojim stolom a keď som otvoril dvere celého si ma premeral od hlavy až po päty.

,,Nespal si toho veľa čo?" zasmial sa.
,,A nebol si ani doma že?" podotkol.
,,Nie, hneď ako si odišiel som dorobil ďalšiu zložku a potom som zaspal...." zasmial som sa.
,,Ahh, no dobre poďme sa do toho pustiť." zasmial sa Jungkook a ukázal na nové kopy papierov a žiadostí, ktoré pred chvíľou priniesly sekretárky.

---- TIME SKIP ----

Boly znova asi 2 hodiny v noci a Jungkook sa poberal domov. Dnes už mu Betka každú chvíľu nevolala a nepísala, pretože vedela kde je. A tak bol o dosť kľudnejší.
,,Taak na dnes mám už hotovo čo ty?" opýtal sa ma a prišil k môjmu stolu a začal prezerať pár papierov, ktoré som už mal dokončené a dalších pár, na ktoré som sa ešte ani nepozrel.
,,Ja mám ešte trochu práce takže choď domov a ja pôjdem potom s Taem ešte tu zostáva." usmial som sa na Kooka keď si vzdychol pri pohľade na nedokončené papiere.

,,Si is istý?" ospravedlnujúc sa na mňa pozrel.
,,Jasné bež. Lebo ak prídeš domov neskoro Betka sa bude báť narobí taký krik, že zobudí všetkých v dome ešte aj Yoongiho.... a to nechceš." zasmial som sa.

,,Už sa jej to včera podarilo...." zasmial sa aj Kook.

,,Ale vážne? A čo Yoongi, mali ste prednášku o tom aký je spánok dvôležitý alebo ako sa neviete kontrolovať?" podpichol som ho.

,,Neuveriš, ale nie." prekvapene sa na mňa pozrel.

,,Nie? Tomu nerozumiem." pokrútil som hlavou.

,,Ani ja, ale skvôr to vyzeralo, ako by ťa hľadal, pretože potichu vyšiel z izby a prezrel celý byt a potom sa vrátil späť bez toho aby nám prišiel vynadať, že sme ho zobudili." mikol plecami.

,,Počkaj, počkaj chceš mi povedať že Yoongi hľadal mňa?" zasmial som sa. Je to nezmysel možno sa šiel napiť alebo čo. Na 100% čo na sto na 10000% ma nehľadal.

,,No neviem stále opakoval niečo ako kde je..." nechápavo sme sa na seba pozerali.

,,Možno len hľadal mobil." zasmial som sa.

,,Asi máš pravdu. Veď ťa neznesie na dva metre pri sebe, nie aby ťa hľadal." zasmial sa Jungkook. Mal pravdu, ale trochu to zabolelo.

,,No ja idem ahoj." zakýval mi a opustil kanceláriu.

Neznesie ma dva metre pri sebe... hlavné je, že sme spali v jednej posteli... síce ráno nebolo také ako zvyčajne býva keď sa pri niekom zobudíte v posteli. Ale nebolo najhoršie. Dobre bolo zlé, ale mohlo byť horšie, ale čo ak ma aj hľadal??? No isto Jimin Yoongi ťa hľadal.....

Dorobil som prácu a odišiel za Taem do keho kancelárie. On už tiež práve skončil a tak ma hodil rovno domov.

Doma všetci spali takže som sa osprchoval, obliekol a išiel rovno do postele, keď zrazu som si uvedomil, že nemám svôj telefón a nemám sa ráno čím zobudiť.

Tak som sa znova obliekol, vzal svoje auto a išiel poň do práce. Keď som zaparkoval pred firmou všimol som si, že nikde sa nesvieti, takže budem asi sám.

Otvoril som dvere a výťahom sa vyviezol na naše poschodie kde sa nachádzala kancelária a môj mobil.

Vzal som ho a pozrel sa naň. Hodinky ukazovali šesť ráno takže sa mi už neoplatí ísť domov a ani spať.

Zavolal som pre to svojej sekretárke a tá mi povedala, že dalšie papiere sú u nej na stole. Jeej a znova do mučenia.... ale to vydržím je to len týždeň.

I NEED U [Yoonmin]Where stories live. Discover now