Jimin pov:
A mám toho dosť! Tak nie len, že nič nie je v chladničke, ale ani celkovo v kuchyni, ale ona musí ísť ešte aj do našej izby a povedať Yoongimu, že mám z neho strach?! Robíte si zo mňa piču však?Na toto nemám nervy. Otvoril som vchodové dvere a cez chodbu prešiel k vedľajším dverám. Neobťažoval som si obúvať tenisky alebo čokoľvek iné. Proste som prešiel na druhú stranu a zaklopal.
Dvere sa otvorili a stál v nich Hobi.
,,Ahoj Jimin čo sa stalo?" milo sa opýtal keď ma uvidel v dverách. Ten hnev sa na mňe dal asi veľmi ľahko prečítať.
,,Hobi povedz mi prosím ťa, že máte niečo, čo sa dá ziesť. Pretože u nás to má na starosti Betka... a tak to aj dopadlo..." prevrátil som oči.
,,Noo práve večerieme môžeš sa k nám pridať myslím že Namjoon s Domčou nebudú mať nič proti." milo sa usmial.
,,S Domčou?" nechápavo som sa na neho pozrel. Vedel som, že obaja majú priateľky, ale ešte nám ich nepredstavili takže som nevedel o ktorú teraz ide.
,,Áno poď zoznámim Vás." zasmial sa a pozval ma dnu.Keď sme prišli do kuchine milo som sa pozdravil a Namjoon sa zasmial : ,,Budem hádať Betka zase nenaplnila chladničku?"
,,Ako včera som ešte vážne pochiboval o tvojej múdrosti, ale dnes uznávam. Naozaj ti to myslí." zasmial som sa a sadol si k stolu vedľa Hobiho.
,,Ja som najmúdrejší." zasmial sa Namjoon.
,,Počul váš rozhovor pri dverách. Ja som Dominika teší ma." milo sa na mňa usmialo červenovlasé dievča a podalo mi ruku.
,,Jimin potešenie na mojej strane. Páči sa mi, asi si budeme rozumieť." zasmial som sa.
,,Hej to je môj majetok, brzdi!" zamračil sa Namjoon. ,,Prečo si ho nemohla nechať v tom, že som najmúdrejši na svete?" odul líca Namjoon.
,,Lebo niesi?" zasmiala sa. Okej táto baba sa mi začína páčiť čím ďalej tým viac. Ale niekoho mi pripomína.... len neviem koho.Po večery sme sa presunuli do obývačky a posadali sme si na gauč.
,,No ták Domča povedz nám niečo o sebe. My s Jiminom vieme len ako sa voláš." zasmial sa Hobi.,,Okej. Tak mám 22. Mám rada hudbu a celkovo aj tanec. Mám brata a psa (malého satana). Do Kórei som sa prisťahovala asi pred 8 rokmi aa vlastne pochádzam zo Slovenska." keď povedala zo Slovenska došlo mi koho mi pripomína..... Betku. Vyprskol som víno, ktoré som práve pil a všetci sa na mňa nechápavo pozreli.
,,Jimin si v pohode?" opýtal sa starostlivo Namjoon.
,,Hej hej úplne." nasilu som sa zasmial a prešiel si pravou rukou po zátilku.,,Naozaj? Tak, čo bolo to vyprsknutie ?" znova sa zasmial.
,,Len som zistil, že mi niekoho pripomína." falošne som sa usmial.
,,Naozaj a koho?" zasmiala sa Domča.
,,Tú kvôli ktoje som dnes skončil tu, lebo mi nenaplnila chladničku." zasmial som sa a znova sa napil s pohára ako aj Namjoon a Hoseok.
,,Vážne tvoju priateľku? To je milé." usmiala sa na mňa. Tentokrát som to nebol ja ten ktorý vyprskol víno všade navôkol ale Namjoon s Hobim. A hneď na to vybuchli v hysterický smiech. Jeej tento deň nemôže byť už horší.... koľkokrát som to vlastne už povedal?
,,Povedala som niečo zlé?" vystrašene sa na mňa pozrela Domča. Len som si vzdychol.
,,Nie, nie ja len nemám priateľku vieš." poškrabal som sa na zátylku a chcel pokračovať, ale prerušila ma.
,,To nevadí nejakú ti nájdeme." povzbudivo sa usmiala. A chalani prepukli ešte vo večší smiech.
,,Nie, ty to nechápeš" zasmial som sa ,, ja nemám priateľku, pretože som gay." zase som sa falošne usmial a čakal na jej reakciu. Chalani sa prestali smiať a čakali, čo sa bude diať.,,Jaaaj tak prepáč." začala sa mi osparvedlňovať a smiať sa. ,,Ja som hlúpa. Malo mi to dôjsť. Ale netypovala by som ťa na to. Skôr na nejakého lámača srdc lebo pravdu povedať je ťa škoda." zasmiala sa a premerala si ma od hlavy po päty. Pravdu povediac trochu som sa začervenal a chcel niečo povedať, keď ma prerušil nahnevaný Namjoon.
,,Hej a to si ako myslela? Že je ho škoda?!"odul líca a sadol si na gauč vedľa nej.
,,Neboj sa na teba nemá a ani nikdy nikto mať nebude to si buď istý." zasmiala sa Domča a Namjoon si ju majetnícky objal.
,,Ja len, že Jimin vyzerá byť veľmi milý a pozorný chalan za to to hovorím. Noboj sa ty môj žiarlivec ja som len tvoja a navyše ty chytrák jemu sa dievčatá nepáčia." zasmiala sa a touto poznámko ho odrovnala úplne. Namjoon ju len silnejšie objal a nepovedal nič.Myslím, že sa konečne našiel niekto, kto nás zbavý jeho chytráckych rečí a poupratuje po ňom ten bordel, keď niečo rozbije.
YOU ARE READING
I NEED U [Yoonmin]
Fanfiction,,Vypadni!" bolo posledné, čo som počul, keď za mnou buchol dverami. Čo som zase spravil?! Ashi~ je to aj moja izba. Nemožem za to, že má komplexi z toho, že som gay. Štart:1.7.2018 Koniec: 1.8.2018 ❗️POZOR❗️ -nadávky -gay -15+ OSPRAVEDLŇUJEM SA ZA...