Umarım beğenirsiniz 🌸
"Taehyung"
"Taehyung, uyansana."
"Taehyung!" Jimin saatlerdir kardeşini uyandırmaya çalışıyordu fakat bu konuda başarılı olduğu söylenemezdi.
Bir ara kardeşinin yanından gittiğini bile düşünmüş, elini yan tarafına uzatmış ve Taehyung'un saçına dokununca rahatlamıştı.
Jimin son kez sesli ama bir o kadarda sessiz bir şekilde bağırdı, "Taehyung!"
"Ne oldu, iyi misin Jimin? Düştün mü? Susadın mı? Ne oldu?" Taehyung uyku sersemi olduğu için çoğu şeyi kavrayamıyordu ama her zaman olduğu gibi yine kardeşi için endişelenmiş, ona bir şey olduğunu düşünmüş ve korkmuştu.
Jimin bu halini her ne kadar görmek istese de böyle bir şeyin mümkün olmadığını biliyordu.
"Korkma iyiyim, kafama takılan bir kaç durum var. Uyuyamadım, senden başka kimsem yok biliyorsun. Annemi uyandıramam, kimseye mesaj da atamam çünkü göremiyorum. Özür dilerim." Jimin muhtaç hissediyordu, 9 senedir Taehyung her dakika onunla ilgileniyor ve kendine özel bir hayat kuramıyordu. Jimin her gece bunları düşünüyor ve uyuyamıyordu. Zaten uyusa da etraf karanlıktı, uyanık olsa da.
"Saçmalama kardeşim, ne oldu anlat. Ben her zaman buradayım unuttun mu? Söz verdim ben sana." Taehyung Jimin'in güzel yüzünün aldığı üzgün ifadeyi görünce kalbine bir şey sapladıklarını hissetti. Kardeşi hayatındaki en önemli kişiydi.
"Ben, nasıl görünüyorum?"
Taehyung duyduğu soruyla buruk bir gülümseme sundu, Jimin hayatında gördüğü en güzel erkekti. En güzeli, en sevimlisi ve en mükemmeli.
"Övgü sözcükleri mi istiyorsun yoksa fiziksel özelliklerini mi öğrenmeyi istiyorsun?" Taehyung hafif bir kıkırtıyla soruyu yöneltti kardeşine, o da kıkırdadı.
"Fiziksel özelliklerimi öğrenmek istiyorum."
"Aslında 9 sene önceki halinden pek bir farkın yok. Siyah saçlısın, gözlerin minicik hala. Sadece yanakların artık tombul değil. Ellerin ise aksine minik tombul bir bebeğin eliyle aynı. Boyun normal erkeklere göre kısa, kilon ise az. Cılız bir erkeksin, kızları kıskandıracak bir güzelliği sahipsin kardeşim." Taehyung gurur ile anlattı kardeşini kardeşine.
"Gerçekten, güzel miyim Taehyung?" Jimin utangaç ama bir o kadar da meraklı bir şekilde fısıldadı.
"Çok güzelsin meleğim." Taehyung cevap verdikten sonra kardeşinin saçını okşadı.
Keşke diye düşündü; keşke o gün o arabada babamla ben olsaydım. Keşke kardeşim yerine ben göremeseydim.
"Jungkook'un mesaj yazdığı kişi kim Taehyung? Çok mu güzel o? Jungkook o kızı seviyor mudur?" Jimin üzgün sesiyle sordu Taehyung'a. Aslında her şeyden çok bunu merak ediyordu. Jungkook'un şuanki hali nasıldı bilmiyordu ama çocukken olduğu gibi yakışıklı olduğunu düşünüyordu. Kızların peşinden koştuğu yakışıklı erkek imajı olduğunu biliyordu Jungkook'ta, buna emindi.
"Sevimli, yalan söylemeyeceğim. Ama Jungkook'un tipi değil. Emin olabilirsin" Taehyung kesin bir sesle söylendi.
Jimin derin bir nefes verdi, abisinin doğru söyleyeceğini biliyordu ve rahatlamıştı.
"Annem, hala güzel mi?"
"Hala, güzel." Taehyung üzülüyordu, Taehyung şuan deli gibi ağlamak istiyordu.
"Sanırım, rahatladım." Jimin masumca fısıldadı ve ardından kardeşine sarıldı.
Taehyung da Jimin'in sarılışına karşılık verdi ve gülümsedi.
"Artık, uyuyalım mı?"
"Şey, aslında bir şey daha var." Jimin küçük bir çocuk gibi utanıyordu ve Taehyung bu sahneyi ölene kadar izlemek istiyordu. Jungkook'a üzülüyordu bir bakıma. Çünkü Jimin gibi bir mucizeyi göremiyordu.
"Ne oldu Jimin?" Taehyung sesinde ufak bir rahatsızlık belirtisi olmadan merak ile sordu.
"Çişim geldi." Jimin yine utanarak söylendi.
Taehyung Jimin'i duyduğu an güzel kahkahasını bıraktı odaya.
"Seni yiyeceğim ben bir gün Jimin." Taehyung karşısındaki 19 yaşındaki kardeşi değilmiş gibi yanaklarını sıkıyor ve ısırmaya çalışıyordu.
Jimin ise kıkırdıyor, altına yapmamak için kıvranıyordu.
"Hadi gidelim eşek." Taehyung gülüşünün ardından fısıldadı. Jimin ise Taehyung'u duyduğu an elini tuttu ve hızla kalktı. Altına yapmasına çok az kalmıştı, hissediyordu.
Jimin tuvaletini yaptıktan sonra odaya döndü iki kardeş ve yattılar yumuşak yatağa. Birbirlerine sımsıkı sarıldılar ve güzel bir uykuya sürüklediler ruhlarını.
Jimin uyumadan önce her zaman yaptığı gibi fısıldadı kendine, "Her şey güzel olacak."
Oy vermeyi unutmayın lütfen 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vídere Possum | jikook
Fanfictiontamamlandı. "Kör olan bendim ama göremeyen sendin Jeon Jungkook."