jeonjungkook: 📷 / kimhyuna
💬426 ❤5.329kimhyuna: Muazzamsın.
jeonjungkook: Senden bir farkım yok.parkjimin: Çiçeğim cevap vermeyecek misin bana?
parkjimin: O kız kim Jungkook? Neden ona güzel yorumlar yapıyorsun? Neden senin fotoğrafını çekiyor?
jeonjungkook: Sen bana kendini anlatmadığın sürece bu soruların cevabını alamayacaksın.
parkjimim: Öyle mi?
jeonjungkook: Öyle.
parkjimin: Çiçeğim, lütfen. Sadece o kızın kim olduğunu söyle.
jeonjungkook: Arkadaşım.
parkjimin: Sevmiyorsun değil mi o kızı?
jeonjungkook: Sadece bir soru hakkın vardı Jimin ve sen onu kullandın.
parkjimin: Jungkook?
parkjimin: Çiçeğim?
parkjimin: Aish, cidden!
"Ne yapacağız şimdi?" Taehyung merakla sordu Jimin'e. Jungkook inatçının tekiydi.
"Yoongi'yle konuşacağız." Jimin sanki gizli bir görev peşindelermiş gibi sessizce fısıldadı.
"O çocuk bize asla cevap vermez." Taehyung kendinden emin sesiyle konuştu.
"Denemeden bilemeyiz, değil mi?" Jimin sinsice sırıttı. İçinden bir ses, Min Yoongi'nin ona yardım edeceğini söylüyordu.
Taehyung Jimin'in sırıtışını gördükten sonra minik bir kıkırtı bıraktı odaya, "Tamam, deneyelim bakalım."
•••••
Min Yoongi saatlerdir yatıyor, sıkıntıdan patlıyordu. Aptal Jungkook, kendisine aşık olan bir kıza fotoğrafçılık kulübünde yardım etmek için yanına gitmişti.
"Cidden aptal." diye düşündü. Telefonuna gelen bildirim sesini duyunca sehpanın üzerindeki telefonuna uzandı.
Telefonun kilidini açtı ve bildirim çubuğunda gözlerini gezdirdi.
parkjimin sizi takip etmeye başladı.
"Bu çocuk kimdi ya?" Yoongi yüzünde memnuniyetsiz bir ifade ile telefonuna bakıyordu.
"Yoksa o çocuk mu?"
"Evet evet o, niye beni takip etti ki" Yoongi az da olsa merak etmişti. Telefonun bildirim sesi tekrar duyuldu odada.
parkjimin: Selam Yoongi.
minyoongi: Selam?
parkjimin: Bana yardım etmek ister misin?
Oy vermeyi unutmayın çiçeklerim, öpüldünüz 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vídere Possum | jikook
Fanfictiontamamlandı. "Kör olan bendim ama göremeyen sendin Jeon Jungkook."