"Taehyung, içimde büyük bir sıkıntı var." Jimin ile Jungkook'un o güzel sohbetinin üzerinden 3 gün geçmişti.
Her şey normal ilerliyordu aslında, Jungkook o gün ki kadar yakın değildi ama eskisi kadar soğuk da davranmıyordu.
"Jimin, kuruntu yapıyorsun kardeşim. Her şey yolunda ve güzel." Taehyung kardeşini rahatlatmaya çalışıyordu ama onun da içinde bir sıkıntı vardı, hem de çok büyük bir sıkıntı.
"Emin misin Taehyung?" Jimin endişeli sesi ile sordu kardeşine.
"Eminim kardeşim, eminim."
•••
Akşamüstü iki kardeşin annesi, akşam yemeği hazırlarken iki kardeş salonda oturmuş film izliyorlardı.
Daha doğrusu; Taehyung filmi izliyor, Jimin dinliyordu.
Taehyung annesinin neden bu kadar çok yemek yaptığını düşünmekten filmi izleyemiyor olsa da kardeşinin isteğini yerine getirmek için yanında oturuyordu.
Kapı zilinin salonda yankılanması ile Taehyung yerinden kalktı ve kapıyı açmak için harekette bulundu. Fakat bu hareketi annesinin, kolunu tutmasıyla son buldu.
"Ben açarım,sen geç içeriye." Annesi heyecanlıydı ve Taehyung bunun altında o gün kahvaltıya getirdiği adamın olduğunu biliyordu.
Taehyung annesini dinlemedi ve annesinin yanında durdu. Annesi üstüne çeki düzen verdikten sonra kapıyı açtı.
Evet Taehyung'un tam da tahmin ettiği gibi o adam gelmişti. Taehyung suratını asmış, adamı evden kovmak için cümleler kurmaya hazırlanıyordu ki; arkada gördüğü beden ile şok olmuş bir şekilde kaldı.
"Merhaba efendim, ben Jeon Jungkook. Jeon Chanyeol'un oğluyum."
Jimin duyduğu isim ile hızla kalktı oturduğu koltuktan, kalbi ağzında atıyordu.
Annesinin evleneceği adam, Jimin'in deli gibi aşık olduğu çocuğun babası mıydı?
Oy vermeyi unutmayın çiçeklerim, öpüldünüz 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vídere Possum | jikook
Fanfictamamlandı. "Kör olan bendim ama göremeyen sendin Jeon Jungkook."