Amiről senki még csak
álmodni se mer.-Crucio!
-Nee! Ne...Albert...Albert!-kiabált egy kétségbeesett nő földön fetrengő, rángatózó férjéhez. Szívtépő látványt nyújtott a nőnek, ahogy férje fájdalomtól kínlódva vonaglik a földön.
-Xhenia...-nyögte a férfi-Xhenia, el kell mennetek...nem, nem halhatunk meg mindketten...vidd...vidd Maurát biztonságos helyre...menjetek...meneküljetek el...-a férfi szavaitól felesége sírva fakadt, megcsókolta férjét, akkor, utoljára.
-Albert...-szipogta a nő.
-Avada Kedavra!
Az átok a férfi hátát érte, felesége szemébe nézett utolsó másodperceiben, majd a nő számára tisztán láthatóan, kiszállt a fény égszínkék szeméből. Felesége sírva felsikoltott, úgy kapkodta a levegőt, mintha órák óta nem lélegzett volna. Majd nehézkesen felállt remegő lábaira.
-Obstructo!-Ordította, s támadója meghátrált, mivel nem számított a hirtelen varázslatra.-Isten veled, Albert-fordult férje holtteste felé. Majd egy fabölcsőből kiemelt egy fehér pójába bugyolált, síró gyermeket.
-Csak pár pecünk van...ne félj, minden rendben lesz...-erre ismét könnyek szöktek a szemébe.
Leszaladt a lépcsőn, ki a ház kapuján, le az utcára. Kint álldogált a szomszéd, a nő nem tudta, mit keres lent ilyenkor, de nem is ezzel törődött. Csak odarohant hozzá, és hadarni kezdte:
-Kérem...kérem vigyázzon Maurára, vigyázzon rá-szipogta könnyei között-Menjen be a házába, ne kapcsoljon lámpát, ne álljon az ablakba, csak rohanjon be, és rejtőzzön el...és kérem, kérem...vigyázzon rá, vigyázzon a lányomra-ekkor már sírvafakadt.
-Maura, anya szeret...nagyon szeret. Vigyázz magadra kicsim, légy...légy bátor-intézte utolsó szavait a lányához-Köszönöm...-fordult szomszédja felé. A szomszéd hölgy úgy is tett ahogy a nő mondta, bár nem válaszolt a sírő nőnek. Berohant a házába a gyerekkel, nem kapcsolt lámpát, és elbújt.
Másodpercek múlva kilépett az utcára egy fekete csukjás alak.
-Avada Kedavra!
A nőt mellkason találta a gyilkos átok, ő is elterült a földön akár csak férje, és kihunyt a fény barna szemeiből.
YOU ARE READING
Dementor patrónus
FanfictionMindenki patrónusa más, de egy különleges személyt csak egy dementor tud megvédeni a dementoroktól. A történet a Harry Potter előtti időben játszódik.