Kilenc és háromnegyedik vágány
Miután az Abszol úton a pálcát is beszerezték-magyal fa, sárkányszívizomhúr maggal-már csak a nehéz várakozás volt vissza, amit a leendő elsőéves tankönyvei áttanulmányozására fordított.
Maura már alig várta a szeptembert, izgatott volt, és ez nem is csoda, hiszen a Roxforba indult. Szeptember elsején, tíz órakor Maura és Mrs. Stalking elindultak a King' Cross pályaudvarra. A lány utazóládája nehéz volt, Sheryll-a hóbagoly-izgatottan csipogott kalitkájában.
Fél órán belül ott is voltak, de Maura sehol nem látta-és el se tudta képzelni hol lehet-a kilenc és háromnegyedik vágány.
-Öö...Mrs. Stalking, hol van a kilenc és háromnegyedik vágány?-tette fel a kérdést Maura.
-Nézd-mutatott egy kőfalra a néni-a kilences és a tízes vágány közötti fal az átjáró. Neki kell szaladni.
-Micsoda...-ám ekkor meglátott egy szőke hajú lányt, aki egy magas férfi kíséretében nekiszaladt a falnak. De nem ütköztek neki, hanem átgurultak rajta-Azta...-ámult el Maura.
-Na gyere, menjünk mi is, nehogy lekésd a vonatot-szólt Mrs. Stalking.
-Hát...rendben-felelt kissé bizonytalanul Maura-Menjünk-azzal ők is megindultak a fal felé, és Maura legnagyobb megkönnyebbülésére nem ütköztek bele. A falon túl zsúfolásig telt állomás terült, betöltötték az emberek és a fekete mozdonyból áramló füst. Maurának tátva maradt a szája a csodálkozástól. De nem bambulhatott sokáig, mert megszólalt egy sípszó-már csak öt perc van az indulásig.
-Gyerünk, siess Maura, szállj fel-mondta Mrs. Stalking. A lány így is tett, felszállt, nagy nehezen felrakta csomagjait is, majd a nyitott ablakon kihajolva szólt nevelőjéhez:
-Szeptemberben találkozunk, Mrs. Stalking!
-Vigyázz magadra-mondta a néni, de tovább nem beszélhettek, mert a vonat egy rántással elindult, és Maura már csak a zakatolást hallotta.
Visszakászálódott az ablakból, majd holmiját vonszolva egy üres kupé felderítésére indult. Néhány perc múlva benyitott egy fülkébe, ahol csak egy fiú ült. Mikor belépett, látta, hogy a göndör fiú ül ott, akivel az állatboltban találkozott.
YOU ARE READING
Dementor patrónus
FanfictionMindenki patrónusa más, de egy különleges személyt csak egy dementor tud megvédeni a dementoroktól. A történet a Harry Potter előtti időben játszódik.