Day 2

58 5 0
                                    

Ziua 2.
Ma trezesc frumos de dimineata in tipetele mamei si ma pregatesc cu o mare lene de scoala, e dabea miercuri, nu mai vreau la scoala!!! Ajung la scoala totul decurge complet normal, misto pe seama mea cu o mica exceptie, proful de chimie ma scoate afara pentru sinplul fapt ca m-am luat de elevul lui model asa ca ies frumos cu telefonul in buzunar, dar cu zambetul pe buze.
Proful: -Ora urmatoare te ascult chiar daca stai pe hol.
Eu: -Da, bine.
Cum deschid usa ma impieduc de pragul usi si ajung cu capul in zidul din fata, proful incepe sa rada de mine.
Proful: -Uite cum care prostovana! Vai voi nu ati vazut!
Eu: -Domnule pot sa va spun ceva?
Proful: -Cum ar fi ca ora urmatoare esti ascultata?
Eu: -Nu, din potriva, auzi? Du-te dracu! In timp ce degetul meu mijlociu era indreptat spre el cat sa nu ma vada camerele si nici colegi si trantesc usa.
Plec in baie ma asez pe joc, ceva ma intepa in buzunarul din spate, cat de uitica sunt era lama mea. Putem spune ca ziua asta devine din ce in ce mai interesanta, o scot m uit frumos la ea si ini dau ceasul jos de la mana din primele incercari imi fac niste semne cat toata incheietura. Ma uit cum sangele curge siroaie in ghiuveta, era destul de fascinant.

***in tot timpul acesta in clasa***
Proful: -Fetita asta este o nerusinata nu cred ca ati vazut de mi-a aratat dar este inagmisibil ce a facut, mi-a trantit usa in halul asta si are un vocabular oribil, are tupeu sa se ia de tine Jackson si un tupeu nesimtit sa se ia de mine!
Jackson: -Stiti domnule... nu va suparati pe ea, a fost vina mea ma tot iau de ea de cand a venit la scoala si este penultima ora, nu se simte tocmai bine, daca trebuie sa pedepsiti pe cineva, aceea persoana sunt eu, eu sunt vinovat pentru comportamentul ei.
Proful: -Nu pedepsesc pe nici unul dar data viitoare cand se mai intampla asa ceva sa veniti amandoi la mine.

***inapoi in baie***
Dupa atata timp de admirat acele taieturi orizontale mintisoara mea s-a gandit sa imi fac cateva si verticale, mai trebuia sa joc X si O si era gata, dar hai sa ne jucam, in final O castiga pe diagonala desenand victoria cu aceea lama. Atata sange, atata durere, ma uit al ceas mai erau 15 minute asa ca m-am gandit sa fac ora asta una si mai dureroasa, dau drumul la apa calda astept sa devina fierbinte si bag mana cu fabulosul X si O in ea, putina usturime si durere dar mergea, parca as fi vrut sa doara mai rau. Se suna si sangerarea s-a oprit imi pun ceasul la mana si ma uit daca a iesit proful din clasa, cum scot capul pe usa vad cum usa clasei ss deschide usor si iese din clasa, las usa deschisa la baie si ma duc cat mai inauntru cat sa nu ma vada. Cum ajung in clasa aud ca nu facem ultima ora asa ca imi strang si plec, pe drum o prietena imi face o poza fra sa stiu. Ce era sa special la poza aia era ca ceasul imi frecase rana de la mana si incepuse sa sangereze cat mai rau, iar in poza de observa clar cu curg picaturi de sange in urma mea. Aceea poza ajunge la Nistor, fix ce imi doream sa se intample.... Cum ajung acasa imi fac temele dupa ma duc la dus, cum termin ma adunc in pat cu telefonul in mana pana adorm, cum am adormit Nistor imi da in mai putin de un minut 12 mesaje plus fabuloasa poza.
***conversatia pe WhatsApp***
Nistor: -Esti nebuna? Acum imi zici ce ai facut? Ce ai de gand sa faci? Unde vrei sa ajungi? Ai facut ce cred eu ca ai facut? Te bat daca te mai prind? De ce ai facut asta? Pentru ce s-a intamplat azi la scoala? Crezi ca daca nu sunt cu tine in clasa sau in scoala nu aflu? Te inseli, aflu tot! Acum explica-mi ce ai facut!?
Eu: -Nimic, poza e fake.
Nistor: Acum imi dai poza si imi explici de ce!
Eu: -Uite-ti poza! De ce? Pentru ca nu mai suport nimic din ce se intampla!
Nistor: -Deci intrebarile de aseara erau pentru tine! Tu vrei sa faci asta!

Adorm si nu apuc sa intru pe WhatsApp ca sa ii raspund ca deja adorm dusa.

Sper sa va placa capitolul. ._.

20 de zile pana la moarte ~poate nu!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum