Ziua 6
Cum deschid ochii vad cum sunt singura in pat, Nistor nu mai era langa mine. Stau si ma gandesc ca am fost folosita si ca a fost ceva ce a tinut o singura noapte. Imi iau un tricou pe mine si ma gandesc cat de proasta sunt in timp ce lacrimile isi fac aparitia pe obraji mei. Ma indrept spre baie si acolo era Nistor care isi facea dus.
*Mintea mea*
M: -Cat de idioata ai putea fi!? E casa lui unde putea sa plece!? Uneori imi pare rau ca sunt a ta.
Eu: -Scuze... Nistor..
Vad cum se deschide usa si din rusine ma intorc cu spatele punandu-mi mainile la ochii.
Nistor: -Lara, uita-te la mine. Hai sa facem un dus.
Rusinata intru cu el in baie dar privirea mea este indreptata in jos. Vad cum mana lui se apropie de barbia mea pentru a incerca sa imi ridice privirea spre el.
*************
Dupa cateva minute de incercat imi infrang rusinea si ridic privirea spre el, incep sa il sarut si sa imi dau tricoul jos, il imping spre cabina de dus si ma trage si pe mine.
*************
Dupa un dus lung iesim si mergem spre bucatarie acolo era masa pregatita, cateva clatite cu inghetata si nuttela, iar perdeaua trasa.
*************
Dupa o dimineata uimitoare, cam prea uimitoare ma duc in pat si incerc ca planul meu sa apara mai devreme, imi pun perna pe fata si incerc ea ma sufoc. Fix in momentul ala Nistor intra pe usa cu o pereche de catuse, (NEBUNILORR VA GANDITI LA PROSTII!!!!), nu catuse cu puf, nup nup, imi ia perna din mana si o arunca pe jos punandu-mi catusele la maini.
Eu: -Ce tot faci?
Nistor: -Eu ce fac?? Tu tocmai voiai sa te omori! Si pe mine ma intrebi ce fac?
Eu: -Pentru.. ce sunt astea...?
Nistor: -Sa stai cuminte, sa nu iti faci rau, ar fi fost si un moment cute dar nu meriti!
Imi las privirea in jos si nu mai zic nimic, ma las pe spate iar Nistor imi fezleaga catusele.
Nistor: Tu fara mine nu mai stai!
Se pare ca Nistor imi va strica toate planurile. Il iubesc, este singura persoana care tine la mine si are grija de mine, imi este greu sa ma gandesc ce sa fac plus de asta nu am cum sa fac ceva doarece o sa fie tot timpul cu mine. Baiatul asta imi ruineaza planurile, chiar daca il iubesc si simt ca viata are un rost cand sunt cu el.. Dar fara familie doar cu el, ma poate lasa oricand la greu si gata am pus capat la tot.
Eu: -Nistor, ai vrea sa iesim pe undeva? Sa ne plimbam?
Nistor: -Desigur! Mergem in mall, tu nu ai alte haine, sunt in vechea casa.
Eu: -Nu am nici un ban... Lasa pot sta si asa, le spal seara si le iau ziua urmatoare.
Nistor nu mai zice nimic si se pregateste sa se imbrace la fel si eu. O iau inainte si ma duc pe drumul spre troleu dar cand ma uit in spate Nistor se apropie de mine cu o masina.
Eu: -Ce este cu asta?
Nistor: -Masina noasta, am cumparat-o de dimineata. Iti place?
Raman fara cuvinte asa ca ma urc in masina si pornim spre mall. La un semafor vad o masina sport galbena, era superba cu geamuri fumurii, eu si cu Nistor nu mai aveam cuvinte arata chiar bine, as fi vrut sa eu o asa masina. Holbandu-ma insistent la masina vad cum geamul soferului se lasa in jos in masina era chiar Jackson!
Jackson: -Iti era dor de mine baby?
Eu: -Nistor! E verde porneste acum! Mai repedete!
Acesta speriat porneste instant chiar daca era semaforul trecem repede prin intersectie dar am avut noroc sa nu treaca nici o masina sau pieton. Speriata de ce am vazut incep sa an o criza de plans, Nistor trece pe langa mall si se indreapta spre autostrada.
Nistor: -Ce ai patit de ce plangi?
Eu: -Ai trecut pe langa mall...
Nistor: -Am o surpriza pentru tine draga mea, o sa iti placa.
Eu: -Nistor... ai vazut si tu masina aceea galbena, nu? Ei bine era Jackson in ea..... Cand l-am vazut mi-am amintit de tot raul facut..
Nistor: -Draga mea o a fie totul bine. Uite lasa scaunul putin mai pe spate si incerca sa dormi putin.
Ne apropiam de autostrada si incepe sa mearga mult mai tare. Il ascult si imi las scaunul pe spate incercand sa dorm, baiatul asta are ceva al lui ce ma face sa ma simt mult mai bine.
***************
**Perspectiva lui Nistor**
Este o fata asa minunata, are ceva aparte ce nu are nimeni, este diferita fata de oricine, este foarte frumoasa doar ca are ganduri sinucigase, stiu bine asta, nu o pot lasa sa ma paraseasca asa chiar o iubesc si am nevoie de ea, chiar daca ea nu stie asta sau poate nu crede dar in seara asta vreau sa ii demonstrez ca eu chiar o iubesc si merita tot ce este mai bun pe lume. Incep sa merg mai incet si ma uit la ea cum doarme, este ca un ingeras chiar daca atunci cand se infurie devine un demon micut care ar vrea sa te omoare, tot este adorabila. Aceasta mica calatorie o sa fie una de vis cu momente de neuitat, trebuie doar sa ma lase sa fac eu totul si o sa fie perfect.**Perspectiva lui Lara**
Incep sa simt o mana calda care ma tine de mana si niste buze moi cum imi saruta obrajii.
Nistor: -Am ajuns. Trezeste-te!!
Ma trezesc si ma uit in jurul meu era totul asa frumos, parca as vi intr-un vis, era o cabana la o margine de lac cu un leagan, o masa si un gratar in fata el, langa se afla un ponton cu un iaht. Incerc sa imi dau o palma sa vad daca visez dar Nistor nu ma lasa deci clar totul este real, nu este nici un vis. Cum cobor din basina vad pe jos petale de trandafiri albe iar pe unele scria cu negru mici mesaje bine ca inca nu a apus soarele si pot observa ca scrie ceva pe acele petale, nu apuc sa zic nimic ca Nistor este in cabana asteptandu-ma sa vin. Merg cativa pasi si vad o petala pe care scria "Continua nu ai sa regreti" zambesc si continui, pe usa era lipita o petala pe care scria "Ghici ce... (continua pentru a putea vedea continuarea)" deschid usa iar drumul cu petale duce la un cos cu trandafiri negri si rosi, in secunda urmatoare incep sa tip alergand spre cos, pe cos era continuarea petalei "ai ajuns pana aici dar acum urmeaza lumanarile cate te v-or duce la urmatoarele indicii.", intru in urmatoarea camera care se pare ca era dormitoarul si vad lumanari aprinse cum se duc in spre pat, pe noptiera se afla
o sticla de vin rosu si 2 pahare, din curiozitate deschid si noptiera unde vad o cutiuta... nu o deshid mai mult ca am inteles ce este acolo asa ca o inchid la loc, pe perna se aflau 4 petale pe care scria "Daca ai ajuns aici inseamna ca esti sigura pe ceea ce vrei. Daca vi spre bucatarie ai sa ai o surpriza pe masa. P.S. Nu cauta in noptiera.", incep sa caut bucatarie, iar pe masa era o pereche de cheii si 2 petale "Ia aceste cheii. Iesi afara si indreapta-te spre iaht.". Merg ce merg si il vad pe Nistor cu sticla de vin si cele 2 pahare in mana.
Nistor: -Esti pregatita sa vezi un apus alaturi de mine.
Eu: -.....***********************
SPEEERR SA VA PLACA ACEEST CAPITOOOOLLLL >.<
CITEȘTI
20 de zile pana la moarte ~poate nu!?
Teen FictionM-am gandit sa imparatasesc cu voi ideile mele sinucidale.